• Majja10

snälla hjälp mig

Jag är ensamstående med en åtta årig dotter.
    Hon är hos sin pappa på lov och långhelger oftast eftersom han bor 30 mil ifrån oss.
    Nu till problemet,jag har träffat någon,jag är upp över öronen kär i honom och det börjar bli såpass seriöst att jag måste förklara detta för min dotter som än inte vet något.
    Han bor 15 mil härifrån,därför kan vi bara ses på helgerna:(
    Hon kommer absolut inte gilla detta och det kommer förmodligen bli ett rent helvete,hon vill inte att jag ska ha nån kille fast pappa får,han har två barn och gifter sig i sommar.
    Jag vill ha fler barn,jag är ändå 31 snart. HUR ska jag lösa detta på bästa sätt för henne att acceptera??
    När ska jag presentera honom för henne?
    Jag vet att han är jätte nervös ang detta också..vad ska jag göra

• Svar på tråden snälla hjälp mig
  • Majja10

Tack för svaren,nej såklart hon inte kan bestämma,vill bara göra det smidigt för alla och funderar på om jag ska berätta för henne när jag tex åker till honom,att det är han jag ska till?
    För det har jag inte gjort än.
    Hur rak ska man vara?

• Majja10

Det låter ju hur bra som helst,önskar det va så för mig

• Majja10

Ja! Det kan ju va en bra ide! Att man försöker få ihop något slags team,fast... känner jag henne rätt så funkar det inte,Nä,du har ju mig,måste du ha en kille,måste vi måste det måste måste... Nä måste inte men vill! Och hon kan inte förstå varför,har försökt prata lite löst om att mamma kanske ska gifta sig tex,men nån i framtiden mm mm.. men det är bara nej varför det, också går det inte att prata mer om det.
    Jag skulle dock inte tycka att allt va så jobbigt om han  med stort H,inte tyckte det va en så stor grej att jag har barn:(
    Han är jätte rädd,orolig,hur ska det bli,hur ska det gå,vad kommer hon tycka om mig,och jag om henne.
    Tyvärr bor han ju också såpass långt bort att vi bara kan ses på helgerna. Men hans största oro är hur det ska bli eftersom jag har barn?
    För han vet inte hur han kommer tackla det iom att det är helt nytt för honom,det gör ju mig ännu mer nervös.
    Suck...

Svar på tråden snälla hjälp mig