pipperoni skrev 2017-02-16 09:48:26 följande:
Tack Stina B och Redan47. Ja, dessa hormoner...
Det visade sig vid ultraljud att slemhinnan redan var tunn och fin, så jag gick och väntade på mensen i onödan. Fick ju lite spottings innan jag slutade med Progynon och Progesteron och det var tydligen allt som fanns att blöda ut. Skumt. Men, nu har vi i alla fall börjat om igen och det känns skönt att vara på väg framåt. Hoppas nu att allt går enligt planen och att det inte blir mer oförutsett strul. Min största rädsla är att vi ska komma ner till Aten och det inte finns något att sätta tillbaka. Har ju ett 5-dagars och ett 2-dagars i frysen och 2-dagarsembryot känns ju ytterst osäkert. Planen är att det ska tinas upp tidigare och vidareodlas till dag 5. Nåja, det är ju inget jag kan påverka.
Började med Progynon i söndags och med Neupogen igår. Måste säga att jag känner mig lite orolig över Neupogenet... Det känns som det är starka grejer man håller på med och jag undrar ibland om det är värt det. Samtidigt vill jag ge mina sista embryon så goda chanser som möjligt...
Jag tog neupogen vid min sista insättning som fäste men tyvärr släppte. Det jag märkte av var ryggont i nedre delen av ryggen. Dr D frågade när vi var där för insättning om jag hade ont i knän och fötter, men som sagt hade ont i ryggen. Fick dessutom 1ml dom sista sex dagarna då min kropp inte reagerade som den skulle. Lycka till! Kram