Vi som snart är gravida efter utredning i Aten!
stumpan81 skrev 2013-10-28 08:08:52 följande:
lill, jag har aldrig funderat på endo förrän nu. Enda symtomen jag har är lite ont i ryggslutet vid mensens första dag. Aldrig mensvärk. Får uppsvullen mage då jag äter mkt kolhydrater, men inget annat. Får mina MF v 6-8, men flera ggr på slutet får jag plus på stickan dag 25, för att några dagar senare få minus. Tycker inte det känns som att jag skulle ha endo, har ju inte haft speciellt svårt att bli gravid. Men jag måste ju prova alla spår, något är ju fel!!! Tack strumpan...ja, jag har ju med ont i ryggslutet vid mens men det har jag ju alltid haft, känner av min äl tydligt, men inte ont typ...svårt att definiera mkt smärtsamma mens och äl med tycker jag vad är det liksom? Jag får med svullen mage om jag äter kolhydrater och socker, men inte annars, försöker köra lchf så mkt jag kan sedan tränar jag kunna 5-6 pass inverkan med....vi har ju inte heller svårt för att bli gravida....jag skrev ingår att mina mf skett 6-8 men det första fostret dog omslutet av v 10... Sedan tidiga mf/ma....6-8....