• zebran84

Felicia försvann! varning för Anna Wahlgren!

Detta kan inte skrikas tillräckligt högt eller sägas tillräckligt många ggr!
    Ni som tror att Anna Wahlgrens metoder är bra -
    Läs Felicia försvann!

Boken är precis så hemsk och otäck och flickan är precis så trasig som
    man kan tänka sig att ett barn kan bli av Anna Wahlgrens metoder!

"hon har supit i 3 dygn  ......  och hon tar han om tre spädbarn också, hon ska lära dem att sova.. " 2001

fina föräldrar som lämnar sina spädbarn där... för att "lära sig sova" 

jag ryser!

• Svar på tråden Felicia försvann! varning för Anna Wahlgren!
  • Helene 907

Vet du var man kan köpa boken?

• MalinEddie
    Helene 907 skrev 2012-01-15 10:50:58 följande:
    Vet du var man kan köpa boken?
    Jag köpte min bok på adlibris men jag gissar att den finns i varje bokhandel.
  • MalinEddie
    zebran84 skrev 2012-01-15 09:02:35 följande:
    Detta kan inte skrikas tillräckligt högt eller sägas tillräckligt många ggr!
    Ni som tror att Anna Wahlgrens metoder är bra -
    Läs Felicia försvann!

Boken är precis så hemsk och otäck och flickan är precis så trasig som
    man kan tänka sig att ett barn kan bli av Anna Wahlgrens metoder!

"hon har supit i 3 dygn  ......  och hon tar han om tre spädbarn också, hon ska lära dem att sova.. " 2001

fina föräldrar som lämnar sina spädbarn där... för att "lära sig sova" 

jag ryser!

Jag har också läst boken och det där stycket fick mig att tänka på SHN-kurserna i Gastsjön där föräldrar lämnar sina barn till AW och dipl kurare för att kuras. Jag undrar om föräldrar kommer att vara lika villiga att lämna sina spädbarn till henne i år.
  • Girlinthecity

VEM lämnar bort sina spädbarn?! Är det allvar?! Kan inte tro att det är sant...............

• MalinEddie
    Girlinthecity skrev 2012-01-15 21:22:06 följande:
    VEM lämnar bort sina spädbarn?! Är det allvar?! Kan inte tro att det är sant...............
    Jag tycker att kuren som sådan är grym. Att då också lämna bort barnet till någon helt okänd som ska ta hand om det gör det ännu värre.
  • Machapuchare
    Girlinthecity skrev 2012-01-15 21:22:06 följande:

Jag tror (hoppas) att man är där med sitt barn. Inte kan det väl vara så att hon tar emot spädbarn UTAN föräldrar?????
  • Svanflikkan85

Måste köpa boken, men jag är seg idag, vaddå försvann????

• alvias78

Jag har aldrig tyckt om Anna Whalgren. Jag minns tom när jag var liten och såg henne på tv och tyckte att hon såg elak ut... Jag vill också läsa boken...

• MalinEddie
    Machapuchare skrev 2012-01-16 13:40:33 följande:
    Jag tror (hoppas) att man är där med sitt barn. Inte kan det väl vara så att hon tar emot spädbarn UTAN föräldrar?????
    Föräldrarna är inte fysiskt närvarande när barn kuras i Gastsjön. De är i Gastsjön men sover i ett annat hus. Det är AW medhjälpare (hjärtebarnskontrollanterna) som tar hand om kuren och lär samtidigt andra hur det går till som vill bli hjärtebarnkontrollanter eller dipl kurare som de kallades tidigare. Som jag har förstått det kurar inte AW barn själv längre men har gjort vilket också går att läsa i TS och Felicias bok.
Svar på tråden Felicia försvann! varning för Anna Wahlgren!