• lageza

15-årig dotter säljer sex för välgörande ändamål, rätt eller fel?

Vad skulle du göra om du fick reda på att....

...din 15-åriga dotter sålde sex för att samla in pengar till välgörande ändamål?

...din 15-årige son köpt sex av 10-årig flicka i skolan?

Antag t.ex. att din dotter sålde sig för att samla in pengar till bevarandet av en skog i närområdet, och att hon sa att hon inte ville leva längre om den avverkades. Hur skulle du reagera då?

• Svar på tråden 15-årig dotter säljer sex för välgörande ändamål, rätt eller fel?
  • Krampen
    lageza skrev 2012-01-14 11:31:17 följande:
    Ja men, vi människor är ju beroende av skogen för att överleva....
    Och som det är i dagsläget finns nästan ingen skog kvar i Sverige.
    Om en femtonårig flicka vill dela med sig av sin kärlek till sina medmänniskor,
    genom att sälja sig för att få in pengar till bevarandet av den gemensamma livsmiljön, det är väl inget fel med det?
    jajamen !! haha
  • lageza
    Krampen skrev 2012-01-26 17:37:14 följande:
    jajamen !! haha
    Hur ska man tolka det. Håller du med, eller tycker du bara det låter tokigt?
  • Chazz Michael Michaels
    genom att sälja sig för att få in pengar till bevarandet av den gemensamma livsmiljön, det är väl inget fel med det?
    Vilket jävla skitsnack. Vadå "inget fel", det finns väl massor av sätt att engagera sig som inte innefattar sexhandel?
    Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • RS89

jag skulle leta upp svinen som köpt sex av min dotter Demon... å min son skulle aldrig köpa sexuella tjänser, han kommer inte bli uppfostrad så!!

• lageza
    RS89 skrev 2012-01-27 01:32:37 följande:
    jag skulle leta upp svinen som köpt sex av min dotter Demon... å min son skulle aldrig köpa sexuella tjänser, han kommer inte bli uppfostrad så!!
    Hur kommer han bli uppfostrad då? Som en självdestruktiv själlös robot som lydigt följar alla samhällets normer och värderingar och måsten, utan att bry sig om sin egen vilja?
  • Kattdamen
    Ja men, vi människor är ju beroende av skogen för att överleva....
    Och som det är i dagsläget finns nästan ingen skog kvar i Sverige.
    Det finns massor med skog kvar i Sverige.
    Mig får du älska hedniskt.
  • Furstinna

Dottern skulle jag söka hjälp för. Det är sjukt på alla sätt och männen skulle jag ta hand om på "bästa" möjliga sätt. Sonen skulle jag förmodligen polisanmäla och se till så han fick hjälp, det är också sjukt

• RS89
    lageza skrev 2012-01-31 10:15:29 följande:
    Hur kommer han bli uppfostrad då? Som en självdestruktiv själlös robot som lydigt följar alla samhällets normer och värderingar och måsten, utan att bry sig om sin egen vilja?
    nej han kommer bli uppfostrad till att visa respekt för kvinnor och inte utnyttja dem svaga.
  • lageza
    Kattdamen skrev 2012-01-31 10:34:09 följande:
    Det finns massor med skog kvar i Sverige.
    Hur vet du det? Har du varit ute och tiottat efter?
    Och vad menar du med skog?

Skog för mig är ett levande ekosystem där alla arter tillåts, och där träd får födas och dö i sin egen takt.
    Jag har varit uta mycket i naturen, och 99% av vår s.k. "skog" består tyvärr av rena virkesåkrar träd på rad i samma ålder. Det kallar jag inte för "skog", lika lite som jag skulle kalla en åker för "ängsmark".
Svar på tråden 15-årig dotter säljer sex för välgörande ändamål, rätt eller fel?