• Jerka69

Flicka 8 år för stor för herrarnas omklädningsrum?

Innan badet duschar man utan kläder.
    Den som har duscha på fel avdelning är på rätt avdelning 

• Jerka69
    stenhjärta skrev 2012-02-09 21:28:46 följande:
    Du får gärna berätta om jag misstolkar dig, eller menar du att du tycker om att titta på småflickorKräks?
    E du dum eller ?

• Jerka69
    stenhjärta skrev 2012-02-10 22:04:03 följande:
    Ja, jag är skitdum. Egentligen är jag för dum för att ens stå upprätt. Men eftersom du är smartare så kanske du kan utveckla ditt inlägg lite, det var lite luddigt.
    En 4-åring kan utan problem stå i duschen på "fel" sida. Det är naturligt för barn.
    Det samma gäller inte en 14-åring.

Gränsen för att gå på fel sida går när barnet inte upplever det som naturligt att stå i fel dusch 
  • Jerka69

Men att utsätta en oskyldig pojke för samma sak - trots att du vet att manliga pedofiler oftast tittar efter pojkar 

• Jerka69

Du ser det inte som en sexuallisering av barn att sätta på dom en bikinitopp / heltäckande baddräkt

• Jerka69

I tyskland har man gjort saken lite enklare - i en Tysk bastu näckar alla - gammal som ung

• Jerka69
    zigne skrev 2012-02-11 10:26:43 följande:
    Nej jag ser det som ett skydd emot att de ska hamna på bild eller film på nätet i peddosajter.
    Om dina tjejer har kläder på sig så är det inte straffbart att lägga upp dem på pedosajter

Därför  är den största delen av barnporren idag tjejer med bikini

Så du ökar faktis risken att ungarna viks ut 
  • Jerka69
    zigne skrev 2012-02-11 10:56:23 följande:
    Hoppsan här var det en som var insatt!!!
    Ja det är skumt med oss som lastar ner porr från TPB
  • Jerka69
    zigne skrev 2012-02-11 11:45:56 följande:
    Jo det brukar ju heta så. Och att det finns kvinnor som våldtar män! och att kvinnor också köper sex!! bla bla bla. Men andelen kvinnor i de sammanhangen utgör promille!!!
    Enligt amerikansk rapport har 95% av de som drabbats av sex-övergrepp i ungdomsfängelser utsatts av kvinnor

http://bjs.ojp.usdoj.gov/content/pub/pdf/svjfry09.pdf

När man ser sådant så blir jag lite tveksam till om man skall låta kvinnor vara ensamma när dom byter blöjor på dagis 
  • Jerka69
    zigne skrev 2012-02-11 12:33:12 följande:
    Jag vet inget om ungdomsfängelser i USA men jag antar att det är en väldigt särpräglad miljö!?
    Jag vet inte så mycket om FL - men nog är det en särpräglad miljö
Svar på tråden Flicka 8 år för stor för herrarnas omklädningsrum?