Ms H skrev 2017-05-01 22:56:34 följande:
Jag är också imponerad :P vet inte var det kom ifrån! Nu har jag pärmat alla papper också och har en prydlig hög med de få papper som ska åtgärdas något sätt när tid ges. Försöker nu att låta bli att snegla på oordningen i bokhyllan, för jag vet ju att om jag börjar med något mer nu så kommer det bara at sluta med att massa grejer är framrivet och långt ifrån slutfört.
Ska försöka att göra små avgränsade insatser under kommande vecka och håller tummen för att jag lyckad hålla ordning. För nu är här faktiskt fint!
Wow! Nu får du njuta lite! :)
Själv har jag bara kvällen på mig att städa nedervåningen. Får besök imorgon, och då brukar man ju få tummen ur lite snabbare...
Har funderat på att ha som strategi att bjuda hem goda vänner lite oftare, så kan det nog bli fart på min städning ännu mer. Fast jag måste rensa bort lite mer, så blir det mer lättstädat. Hinner nog städa 1,5 timme ikväll, sedan är det dags att släcka för idag. Så får jag väl fortsätta imorgon bitti en stund och helst en stund på eftermiddagen också.... Håll nu tummar så jag får mycket gjort ikväll. Vore så skönt att slippa stressa imorgon.