Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Budget... Ja vad kostar en dammsugare, klarar man sig på 5000?
Vi kanske ska köpa hus! Ett eget, som står ute om natten! Whiiiiiiiiiii! Det beror lite på hur mycket det drar iväg i pris, men det var ingen omöjlighet att få lån upp till nästan 2 miljoner. Vi föredrar dock att det hamnar på max 1,5, men det är omöjligt att veta.
Å här är ingenting under kontroll igen. Har iaf satt på en tvätt och ska försöka engagera familjen i några städprojekt. Det har blivit rejält dammigt och badrummen har ett skick under all kritik för tillfället. Dessutom vill jag röja på utsidan av huset, så att man inte måste sicksacka mellan alla prylar som står och ligger på garageuppfarten.
Angående strutsars välmående, så har jag köpt hö av Sahlin i många år och kan intyga att hans fåglar har det jättebra!
BMW:n filterservad och Seaten har fått ny kamrem och vattenpump. Jag har också rensat ogräs på uppfarten, gullat med hästen och klippt barnens hår. Dock inte städat så mycket. En mycket revolutionerande grej är dock att jag plockat undan allt skräp och alla verktyg från bilmekandet till rätt ställen! Plötsligt händer det!
Nu har jag sovit alldeles för litet och laddar för ett 12-timmars solopass på jobbet. Hade förträngt det.
Nu jäklar har vi köpt hus! Nu börjar tokröjning delux - inte en pinal som inte behövs eller älskas ska följa med i flytten!