Tiiara skrev 2014-03-01 13:11:51 följande:
Hej på er allihopa!
Det var ett tag sedan jag var här nu. De senaste veckorna har varit en kaosblanding innehållande sjukt barn och extremt mycket skolarbete. Låångt ifrån den ensamstående mammans dröm så att säga ;) MEN, det enda som inte har varit kaos är mitt hem, för en gångs skull :D
Jag har upptäckt att sedan jag har fått disken att fungera går allt annat mycket snabbare, vilket har lett till 2 saker:
1. Jag har mer tid att lägga på annat, både hemmet, barnet, plugget och annat roligt. Jag har till exempel anmält mig som studentambassadör :)
2. Eftersom att mitt hem numera är "normalstökigt" ser man nu inredningen bättre. Och där finns det mycket som kan förbättras ;) haha. Redan innan jag flyttade in hade jag en idé om hur jag ville inreda, men mitt i all kaos finns det varken tid eller tanke till det. Så nu har jag börjat pyssla mer med inredningen, vilket jag tycker är jättekul :) Idag ska jag stryka gardiner och måla om en byrå ;O
Och just det, vi diskuterade ju mitt "klädproblem", och jag har faktiskt börjat rensa ut. Varje gång jag ska lägga in de nytvättade kläderna rensar jag ut sådant som är trasigt, för litet eller som vi inte använder så ofta. Den sista kategorin förekommer dock inte ofta bland de nytvättade kläderna, utan ligger ju längst inne i garderoben. Kommer ta tag i det också nån gång, babysteps! ;)
Kul att se också att det är fler som ansluter sig till gruppen här, detta är en fantastiskt underbar tråd, hoppas ni andra trivs lika bra som jag gör :)
HÄRLIGT TIIARA!!