Inlägg från: Pallas |Visa alla inlägg
  • Pallas

Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!

Ms H skrev 2013-03-20 16:27:17 följande:

Också en bra lösning men inget jag har plats för.

Jag måste också köra iväg all källsortering själv, fast jag bor inte på landet. 
    Jag kan sy en och skicka? Jag har symaskin och tyg och är ledig imorgon. Behöver ungefärliga mått på längd och diameter bara.
  • Pallas
    Ms H skrev 2013-03-22 11:35:56 följande:
    Pallas: ta 10 grejer i varje rum som inte ligger där de ska och återför dem till sin rätta plats.
    OMG! Väldigt välbehövlig utmaning! Jag ska gå och sätta på en tvätt och sedan dricka upp mitt kaffe, Sen kör jag!
  • Pallas
    Ms H skrev 2013-03-22 12:00:22 följande:

Jag väntar på rapportering om slutfört uppdrag Lycka till!
    Tack gulle!
  • Pallas

Vardagsrum: Slängt allt skräp, tagit rätt på disk och tvätt, sorterat lite papper, ställt in böcker i bokhyllan, tömt soffbordet och dammat.

Kök: Ställt in all disk i maskinen, slängt skräp, ställt in kryddor, grovrensat en hotspot.

Hall: Samlat ihop tvätt, rensat en hotspot, sopsorterat lite.

Tvättstuga: sorterat tvätt och satt på en maskin.

Nu ska jag ta lite mer kaffe, sen gå ut och fixa åt hästarna.

• Pallas

Shit, vad effektiv jag var, ser jag! Jag kan nu sluta mig till att ett av problemen jag har med städningen är att jag överskattar den tid det tar...

• Pallas
    Ms H skrev 2013-03-27 20:16:07 följande:
    Har alla knäckt städkoden nu eller varför är det så tyst här?

Jag jobbar hela tiden... hemmavid vadar jag i skräp, tvätt och sysslor som inte hinns med.
  • Pallas

Jag ska ge mig på linneskåpet när jag och sonen klickertränat kaninen en stund. Wish me luck!

• Pallas
    sholof skrev 2013-04-08 14:51:44 följande:
    Hur gör ni andra med er kaffeförvaring? :)
    Kanske inte så snyggt men en plats som innan var tom.
    jobbigt nu då jag ska damma där uppe....

(Ni kan aldrig gissa var jag jobbar!?) :)
    Å jaba: SHIT, där har vi någon som klämmer mer kaffe än mig! Ert kök ser fint ut!
Svar på tråden Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!