Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Voxen1 skrev 2018-01-06 04:19:06 följande:
Nu får du inte lura dig själv mer, haha! Imorgon åker vi, eller hur?!? Jag hittade två av dessa gamla lådor i somras och det var inte kul. Rensade upp i min garderob och såg två lådor jag inte kände igen. Undrade vad för roligt det var i dessa lådor och blev djupt besviken. Gamla godisar (äckligt), läckande bläckpennor, gamla kvitton, andra värdelösa papper, barnkläder, våtservetter, fönsterputs, en gammal dammtrasa,krukor ja du förstår inget kul alls!! Slår vad om att det finns några liknande lådor på vinden. Så nej utsätt dig inte för detta!!!! Rensa medans du kan!Ja nu blir det väl champagne, har just dumpat en full billast med gammal färg etc! Gubben på centralen som tog emot burkarna var så hjälpsam att jag nästan friade till honom av lättnad. Kvällens projekt blir väl att samla ihop nästa billast som jag skulle kunna dumpa på måndag. Har upptäckt en oslagbar kombo: packar gamla tuber och burkar i gamla uttjänta resväskor, så får dom en sista användning. Bra med mer inspiration till att INTE släpa med diverselådor! Kom du iväg med dina gamla burkar?