Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Tar ett krafttag ute på gården nu när det är så fint väder . Det blir skillnad det lilla jag har gjort hittills.
Tar ett krafttag ute på gården nu när det är så fint väder . Det blir skillnad det lilla jag har gjort hittills.
Har tagit tag i hemmet så nu är det fint igen. Imorgon blir det tvätten som får sig en omgång.
Igår fick huset sig en städning, idag har jag tagit disken direkt efter maten. Nu är det bara plocka undan fikat efter besöket.
Köket är i ordning, halva hallen är i ordning. Känns skönt att kunna komma ner i köket i morgon bitti för att göra smörgås till jobbet. Utan att ha ångest för köket.
Idag har jag tagit köket, hallen, vardagsrummet, ungarnas rum samt kört tvättmaskin ett otal gånger i dag. Känner mig rikigt nöjd. Bara forsätta med denna bra känsla jag har just nu.
Hemkommen från semestern idag, gick raka vägen till tvättmaskin och har kört ca 10 maskiner, plockat ur bussen och städat den. Sedan har jag röjt på bron och satt plast så det inte blir sjöblött utanför ytterdörren när det regna och snöar. Ska fortsätta med lite arbete till nu när jag har lust.
Gubben har klippt gräset en omgång, nu blir det en till för det är så högt.
Känner mig mycket nöjd idag.