Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Ok, berättar var jag förvarar dessa prylar: vitamin, alvedon (har en snygg ask på köksbänk), småsaker till leksaker (fin liten låda i sonens rum), allt som ska lagas ligger i en liten korg i vardagsrummet (tar itu med allt i korgen typ en gång varanna månad), party favors (småpryttlar barnen fått på kalas? Dom får ligga på en liten bricka i vardagsrummet några dagar, sen får sonen bestämma om dom hamnar i hans rum eller ges bort, allt ätbart ska ätas inom ett par dagar, resten ges bort), ficklampor (städskrubben), batterier (batterilåda i städskrubben), servetter (där jag förvarar dukar etc), nycklar (nyckellåda i städskrubben, finns annars små nyckelskåp att hänga på väggen), ljuständare (vid de ljus jag tänder oftast), plånböcker (sonens rum), Pokémon (barnens rum), hänglås (använder ibland på resa, så hos resväskorna), ljus (i en fin låda på golvet i ett kökshörn), sladdar (skarvsladdar bland verktyg, laddningssladdar i ask på köksbordet, diverse andra sladdar är märkta och ligger i en korg i arbetsrummet). Detta kanske inte hjälper dig, men ger kanske någon idé för boplats till prylarna.