Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
* Börjat flytta över makens kläder till sovrumsgarderoben
Gnnnnjnh, det tar emoooooot! Vet inte hur jag ska ta mig igenom detta, ritkigt. Det komme rhur som helst inte att bli klart i dag.
* Börjat flytta över makens kläder till sovrumsgarderoben
Gnnnnjnh, det tar emoooooot! Vet inte hur jag ska ta mig igenom detta, ritkigt. Det komme rhur som helst inte att bli klart i dag.
Nu är min del av klädkammaren och min häst-/jobb-/sportgarderob nästan klar. Blev en hel del att slänga, faktiskt... Bra att få det gjort, nu ser jag tydligt vilken typ av förvaring jag måste införskaffa snarast.
Mina garderober klara, makens halvvägs, barnens halvvägs. Nu: natta hästar!
SockerStinn: WOW vilken jättefin! Är det sugarpaste?
Har plockat ur diskmaskinen, polerat diskbänken igen, plockat i diskmaskinen, gjort en matlåda, tagit bort alla verktyg och dammsugit efter snickarverkstaden i köket samt pysslat ihop alla lösa ändar efter garderobsskiftningen. Min häst-/sport- och fritidsgarderob är nu bara fylld till en tredjedel, så där går det nog att få in alla tyger och syprojekt också. Nu återstår en massa hyll- och korgmontering i barnens garderober för att de ska kunna ha sina kläder och leksaker där, samt att bli av med det åbäkiga skåpet som stod i klädkammaren förut. Tur jag slutar 16 i morgon, då kanske jag hinner avsluta projektet.
Vet ni vad det bästa är? Jo: att jag inte haft lust med ett enda dugg av detta, men gjort det ändå!
Före:
Efter:
Men fasen, jag får inte in förebilden. Vet inte vad som är fel, men jag har länkat till den förut i tråden, i samband med att jag röjde undan barnens kläder.
ratwoman: det tror jag du gör rätt i. Skit i allt annat - diskbänkspolering är din ENDA uppgift just nu.