Nu jäklar tänker jag knäcka städkoden!
Det här verkar kul! Ska gå och börja med diskbänken direkt men får den nog inte ren idag.
Det här verkar kul! Ska gå och börja med diskbänken direkt men får den nog inte ren idag.
Nu har jag shinat sinken, det blev åtminstone bara diskhoarna men måste börja nånstans. Ska försöka få ordning på hela diskbänken imorgon men det beror på vad som händer i övrigt. Men nu ska hoarna hållas rena!
Det har inte gått så bra med städningen under våren/sommaren men nu har semestern börjat så jag får ta tag i det. Började med OS-städningen känns som en lagom start. Är nu klar med dag ett får se om jag hinner med mer idag, ska åka och handla nu.
Jag börjar om med babystepps imorgon, känns bra att börja på en måndag. Och jag ska vara hemma imorgon ska bara fixa middag till mej och sonen innan han går på fest.
Diskbänken är ren och badrummet swish and shine för tredje dagen. I går, onsdag, städade jag en hel del och idag har jag knappt varit hemma får kolla imorgon om det är något mer jag borde göra. imorgon är visst idag... undrar hur jag ska lyckas komma upp itid nästa vecka.
Hej igen,
nu ska jag försöka komma igång igen efter gallstens operationen för fyra veckor sedan.
Jag har nu gjort både dagens och gårdagens mission i badrummet i övrigt blev det bara lite småplock. Tänkte försöka hålla mig till zonerna och göra dagens mission när de passar. Kommer jag igång lite så brukar det bli mer av bara farten.
Men nu är det dags att sova.