-
-
Svar på tråden Vem är egentligen terrorist?
-
Den som lagt dit minan som hunden trampade på...
-
vidrigt.
-
Jasså? det kan man tänkaPappa med 3 skrev 2011-12-29 15:47:37 följande:Den som lagt dit minan som hunden trampade på...
-
Och det lär ha varit dessa amerikanska soldater som bara satt och väntade på att hunden skulle flyga i bitar? ''Men de försvarade sig bara!'' kan man tänka blir mediastoffet till det hela?Pappa med 3 skrev 2011-12-29 15:47:37 följande:Den som lagt dit minan som hunden trampade på...
Hemskt. -
Får nog säga att jag beundrar ditt mod eftersom du uppenbarligen hade vågat gå ut och hjälpa en hund i det läget. När det ligger en mina eller en IED nergrävd i närheten.oOHalalOo skrev 2011-12-29 20:50:50 följande:Och det lär ha varit dessa amerikanska soldater som bara satt och väntade på att hunden skulle flyga i bitar? ''Men de försvarade sig bara!'' kan man tänka blir mediastoffet till det hela?
Hemskt.
Ett antal artillerigranater ihopsatta till en rejäl lite smällare hade skrämt de flesta men inte dig inte.. -
Det är inte det som jag reagerar emot. Utan det är det hånskratt som de amerikanska soldaterna utbrister i när hunden sprängs i luften. Vidrigt.Pappa med 3 skrev 2011-12-29 21:22:55 följande:Får nog säga att jag beundrar ditt mod eftersom du uppenbarligen hade vågat gå ut och hjälpa en hund i det läget. När det ligger en mina eller en IED nergrävd i närheten.
Ett antal artillerigranater ihopsatta till en rejäl lite smällare hade skrämt de flesta men inte dig inte.. -
Du menar de hjältar som strider mot terroristernas som ockuperat deras land?Pappa med 3 skrev 2011-12-29 15:47:37 följande:Den som lagt dit minan som hunden trampade på...
-
Men de hånskrattar också mot irakierna de mördat. Så vad är en hund jämfört med en människa?oOHalalOo skrev 2011-12-29 21:32:50 följande:Det är inte det som jag reagerar emot. Utan det är det hånskratt som de amerikanska soldaterna utbrister i när hunden sprängs i luften. Vidrigt.
-
Och jag har också sett videor där de hånskrattar när de spränger moskéer. Och dessa 'människor' ska kallas för 'fredsbevarande styrkor'? ...Kaf Ha Ya Ain Sad skrev 2011-12-29 21:48:36 följande:Men de hånskrattar också mot irakierna de mördat. Så vad är en hund jämfört med en människa?
-
Jupp och de som försvarar sitt hemland kallas terrorister.oOHalalOo skrev 2011-12-29 22:11:57 följande:Och jag har också sett videor där de hånskrattar när de spränger moskéer. Och dessa 'människor' ska kallas för 'fredsbevarande styrkor'? ...