• Binaaa

Vi som ska börja inseminera 2012

jenniekk skrev 2012-04-21 16:18:57 följande:

Binaa och SallyCinnamon: Hur går det för er? Blir det nya försök snart?

Japp det blir ett nytt försök snart! Kring den 28e ska jag ha äl :)
    Fröken Smilla skrev 2012-04-21 16:34:14 följande:
    Hej tjejer!

Här verkar singelinseminationerna läggas på hyllan, om allt vill sig väl - har nu träffat en grabb som verkar lovande!

Kommer dock att följa denna tråden! Jag kanske är tillbaka snabbare än tänkt... Och jag svarar såklart gärna fortfarande på frågor om ni har några

Håller tummarna för er alla!!
     Vad roligt för dig/er! :) 
  • Binaaa
    Frankie86 skrev 2012-04-22 20:16:04 följande:
    Va härligt med lite ny kärlek! :) jag håller tummarna!

Nu har jag gått 7dagar över tiden sen bim. Men 3gravtest och alla negativa! :( fattar ingenting!! Nu är denna cykel på 40 dagar!
    På onsdag åker vi till new York, vill slippa mensen då! Men jag vill ändå få mensen så vi kan köra igång igen, lär använda pergotime nästa gång eftersom kroppen beter sig märkligt!
    Hoppas att mensen håller sig borta! Håller tummarna! Skrattande
  • Binaaa

Jag måste bara fråga! De här sega ägglossningsflytningarna, när får ni dom? Skäms Jag läste att man var som mest fertil när man har de flytningarna men jag får de alltid ganska exakt 1 vecka innan ältestet visar glad gubbe. konstigt. det borde ju vara i samband med äl då tycker man. Obestämd

• Binaaa
    Sally Cinnamon skrev 2012-04-23 17:22:51 följande:
    Hej! Fint att bli ihågkommen Hjärta Jag har försökt läsa ikapp lite. Här i tråden händer det grejer minsann. För oss är det lite långsamt, väntar på ÄL så att vi kan försöka igen. Är inne i en period av mycket avundsjuka och misströstan, muller muller! Men det kommer nog kännas bättre bara vi får försöka och hoppas lite igen.
    Känner igen mig exakt i det du skriver,,, Men jag tror oxå det blir bättre och att man kommer på lite andra tankar när man väl är igång igen. Solig När är det dax för er?
  • Binaaa
    Fröken Smilla skrev 2012-04-25 20:45:24 följande:
    Hej tjejer! Läser allt om er Ni är så starka!

Själv har jag blivit med pojkvän Så nu är det slut på singelinseminationerna (för gott hoppas jag)! Det är den finaste man jag någonsin träffat på... Tänka sig att ödet föll sig på detta vis. Kanske var det en mening med alla misslyckade försök trots allt?
    Jag kan se honom framför mig, med ett spädbarn sovandes på bröstet... Jag är självklart inte bara ute efter en pappa, men det är en del av drömmen. Som han faktiskt delar med mig

Jag läser vidare om er, vill så gärna följa era bebisresor!

Kram på er alla!
    Det låter mysigt! Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Binaaa
    jenniekk skrev 2012-04-25 19:20:43 följande:
    Binaaa: Hur går det för dig och testandet? Glad
    Jag ska börja testa imorgonbitti :) Räknar med att åka på Lördag eller Söndag :)
  • Binaaa

Vaknade i natt av en jäkla värk. Mensvärk gånger 10! Kunde inte gå upprätad. kändes som kramp typ.
    äl-Testade och fick två lika starka streck. Men clair-blue var neg. 

Fattar inte vad som händer i tjejmagen just nu Obestämd Ska göra nytt test i kväll! Vet bara inte vilka test man ska lite mest på?

• Binaaa
    jenniekk skrev 2012-04-27 16:08:08 följande:
    Binaaa: Hoppas allt gått bra idag! När slog Clearblues ÄL test om för dig? Glad
    Testade på morgonen efter att jag hade haft så herrans ont i magen. Då var strecken på billiga testet lika starka, men clear blue visade negativt. Sen på kvällen testade jag igen och då var Clear blue positivt. så åkte jag nästa dag och blev inseminerad kl 13. Så denna gången gick det längre tid från positivt test till insemination än förra. 

Vet ni hur det är, om man får bada efter insemination? Typ dagen efter?

Hjärta 
    Längtan 30 skrev 2012-04-28 11:09:01 följande:
    ääääntligen e den här, sista mensen inför vårt första försök... nervös å förväntansfull på samma gång, försöker ställa in mig på att d kanske inte lyckas direkt men isf hinner vi nog göra ett andra försök innan gyn grönlund har semesterstängt..

Binaaa, håller tummarna att d tar sig för dig efter inseminationen igår, hoppas du/ni mår bra

önskar alla en härlig helg! {#emotions_dlg.flower} 
    Weee! Vad roligt för er! Skrattande

• Binaaa
    Ensam är stark skrev 2012-04-28 23:41:27 följande:
    Jag kommer att göra mitt första försök hos Storkkliniken i Maj månad! Spännande, bara till att vänta på ägglossning!
    Lycka till! Stork är jätte bra tycker jag :)
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012