Inlägg från: Linnea1986 |Visa alla inlägg
  • Linnea1986

Vi som ska börja inseminera 2012

Det verkade inte vara våran tur. Negativt test. Så bara invänta mensen nu :(

• Linnea1986

Mensen kom för en stund sen. Va gör man nu? Ska man be att få äggledarna spolade innan man försöker igen? Behöver massa tips nu!!

• Linnea1986

Hej jag har inte skrivit på länge för de hat varit så mkt om dagarna. Kmr göra ett andra försök denna månad o lyckas vi inte denna gång så ska ja se till att gå ner ännu mera i vikt innan vi gör ett 3:e försök.

• Linnea1986

Sist vi var hos Gyn Grönlund hade ja växlat pengar till danska. Men kan man betala med svenska oxå där?

• Linnea1986

Sitter i bilen på väg till Helsingborg nu. Ska sova på hotell i natt med en kompis o sen imorn blir det insemination för min del :)

• Linnea1986

Någon som har nr till Gyn Grönlund? Ja kmr bara till telefonsvarare på de nr ja ringer. Ska ju dit idag

• Linnea1986
    jenniekk skrev 2012-10-15 12:16:10 följande:
    Kan han säker göra men då man ändå behöver hjälp med vul vid stimuleringen så behöver jag ju en svensk gyn kontakt. Vi får se...

Lycka till idag! :)

Linnea1986: hur gick det för dig förra veckan?
    Det gick jätte bra, allt såg jätte bra ut, så nu e de bara de här jäkla väntan innan man ska testa..
  • Linnea1986

Idag var det testdag för mig. Fick ett svagt streck. Så ska testa imorn igen o är det starkare så betyder det att vi har lyckats på andra försöket

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012