Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

LiveYourDreams D går bra hoppas ja, peppar peppar..Symtomen kommer å går lite under dagarna. Börjar må illa men spyr inte än så länge iaf. Får hoppas allt ser bra ut om en månad när ja ska göra mitt ul hos BM.
  • Längtan 30
    Linnea1986 skrev 2012-07-11 22:12:18 följande:
    Ja de e första gången, vecka 34 blir det, om de visar sig att ägglossningen är då, så runt den 20 augusti :)
    Spännande, håller tummarna! Hur gick d m viktminskningen?
  • Längtan 30
    Linnea1986 skrev 2012-07-11 22:19:44 följande:
    Jag håller fortfarande på, har gått ner 8.6 kg hittills :) Men behöver ner 4 kg till minst..
    Bra jobbat, kämpa på d fixar du..!!
  • Längtan 30
    LiveYourDreams: Äggen hade inte släppt men han trodde att dom skulle göra d inom ett par, tre timmar. Lars sa direkt när ja kom att vi skulle få välja ut en ny donator så d gjorde vi. Han fick dock lyfta på min livmodertapp för att få in kateterna när han inseminerade å d va mkt mindre stressigt den dan än vid första försöket så ja tog mig nåra sekunders paus innan ja klädde på mig efteråt. Nu vill ja bara att d ska va den 16/8 när ja dels kommit in i v12 å för ul:et. Håller tummar å tår för att alla här inne plussar inom en snar framtid..!! Hjärta
  • Längtan 30
    minaz : Fy fan va jobbigt, e så lessen för din skull..!! Håller tummarna att ni reder ut d, massa styrkekramar!! Hjärta
  • Längtan 30
    Duvan skrev 2012-07-13 18:13:54 följande:
    Minaz: Nej, va tråkigt för dig. Va ledsen jag blir. Stro kram till digHjärta

Själv har jag en riktigt depp dag, mensen kom igåt. Känns hopplöst just nu....:(
    Massa kramar, håller tummarna att du plussar efter nästa försök!
  • Längtan 30
    Fröken Smilla skrev 2012-07-15 17:43:38 följande:
    Jadå, det gör jag Mensen kom nu för en timme sen ca, så vi fortsätter försöka nästa ÄL.
    Spännande, lycka t nästa äl..!!
  • Längtan 30
    vårturnu : Åhh va kul, jättegrattis!!! Spännande m healingen, jag va på akupunktur 2dgr före vårt andra försök som ja blev gravid efter.
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012