Inlägg från: Längtan 30
|
-
-
dreamz, Duvan å Sally ; Håller tummar å tår att ni får ett fint plus!!
-
Spännande, håller tummarna! Hur gick d m viktminskningen?Linnea1986 skrev 2012-07-11 22:12:18 följande:Ja de e första gången, vecka 34 blir det, om de visar sig att ägglossningen är då, så runt den 20 augusti :)
-
Bra jobbat, kämpa på d fixar du..!!Linnea1986 skrev 2012-07-11 22:19:44 följande:Jag håller fortfarande på, har gått ner 8.6 kg hittills :) Men behöver ner 4 kg till minst..
-
LiveYourDreams: Äggen hade inte släppt men han trodde att dom skulle göra d inom ett par, tre timmar. Lars sa direkt när ja kom att vi skulle få välja ut en ny donator så d gjorde vi. Han fick dock lyfta på min livmodertapp för att få in kateterna när han inseminerade å d va mkt mindre stressigt den dan än vid första försöket så ja tog mig nåra sekunders paus innan ja klädde på mig efteråt. Nu vill ja bara att d ska va den 16/8 när ja dels kommit in i v12 å för ul:et. Håller tummar å tår för att alla här inne plussar inom en snar framtid..!!
-
minaz : Fy fan va jobbigt, e så lessen för din skull..!! Håller tummarna att ni reder ut d, massa styrkekramar!!
-
Massa kramar, håller tummarna att du plussar efter nästa försök!Duvan skrev 2012-07-13 18:13:54 följande:Minaz: Nej, va tråkigt för dig. Va ledsen jag blir. Stro kram till dig
Själv har jag en riktigt depp dag, mensen kom igåt. Känns hopplöst just nu....:( -
Sally : Fan oxå! Massa styrkekramar!
-
Spännande, lycka t nästa äl..!!Fröken Smilla skrev 2012-07-15 17:43:38 följande:Jadå, det gör jag Mensen kom nu för en timme sen ca, så vi fortsätter försöka nästa ÄL.
-
vårturnu : Åhh va kul, jättegrattis!!! Spännande m healingen, jag va på akupunktur 2dgr före vårt andra försök som ja blev gravid efter.