Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

huvvaligen, en dryg vecka kvar t försök nr 2, känner mig inte ens hälften så förväntansfull som inför första utan mest nervöst..visst ja vill ju hoppas å allt sånt dära, men d känns inte lika självklart att "d fixar sig" lixom.

finns d fler än ja som kännt så?

önskar alla en fin måndag! {#emotions_dlg.flower} 

• Längtan 30
    drömmaromsmått skrev 2012-05-28 10:52:51 följande:
    Tog ett till tidigt test imorse och fick otroligt svagt utslag, vet inte vad jag ska tro.. är väl bara inbillning allt ihop.
    Bilder finns här bara att skriva syskonförsöket i rutan så syns bilderna.
    håller tummarna för att d blir starkare!
  • Längtan 30
    drömmaromsmått skrev 2012-05-28 11:31:30 följande:
    skönt att höra att fler ser =)
    förra månaden fick jag ju utslag ända fram till mens.. vet inte om jag vågar hoppas än. 
    förstår att du tvekar/tvivlar..håller tummarna!
  • Längtan 30
    drömmaromsmått skrev 2012-05-28 13:10:43 följande:

Oh shit, kan knappt stå på benen, ropade ner vår hyresgäst och hon hittade mig mitt i rummet där jag hysteriskt stod och hoppade på stället och pekade mot fönstret "TIIIIIITTTTAA" hon trodde jag hittat något kryp eller något, kollade mina vanliga tester och konstaterade ja de är positiva och precis då vart det digitala klart =)

sitter här å blir tårögd, fy fan va härligt ja e sååå glad för er skull!!! åh, grattis!!!!!!!!!!
  • Längtan 30
    drömmaromsmått skrev 2012-05-28 13:13:59 följande:
    vi firade femårig bröllopsdag dagen efter danmark och vi sa då att för att inte ha köpt något åt varann så kan vi få världens finaste årspresent ♥ och tänk det verkar som vi får det!!
    ja precis, underbart..! grattis igen! {#emotions_dlg.flower}
  • Längtan 30
    MikuAndSaraLi skrev 2012-05-28 21:27:37 följande:
    Grattis Drömmaromsmått =)

Själv har jag mått illa idag och samtidigt varit jättehungrig.
    Det har börjat ömma i brösten litegrann och jag är så trött att jag nästan svimmar från och till.
    Har samma förkylnings symptom som när jag väntade min Skrutta.
    Börjar bli nervös, tänk om min kropp bara lurar mig, liksom.
    Då blir jag nog ledsen.
    'Eller om jag får missfall igen, försöker vara superförsiktig med vad jag äter eftersom jag har så ont i halsen osv.
    lycka till, hoppas d e bebis på g :)
  • Längtan 30
    drömmaromsmått skrev 2012-05-28 22:37:47 följande:
    Nej inte direkt, tycker jag varit mycket tröttare men det kan bero på att jag jobbade 70 timmar veckan som var. Ikväll har jag haft lite hugg som känns dom ligamenten, men vem vet jag kanske inbillar mig, det är tidigt än. Börjar känna oro för missfall, alltid är det något att oroa sig för.. vill bara snabbspola till vulet om tre veckor.
    håller tummarna att allt går vägen, förstår att du längtar t ditt vul. lycka till, spännande att höra om d e en lr två därinne! {#emotions_dlg.flower}

har inga direkta förväntningar på att d tar sig nästa insemination heller, men men d tar sig kanske t slut här oxå. helst innan ja fyller 32 i dec. 
  • Längtan 30
    MikuAndSaraLi skrev 2012-05-30 10:05:01 följande:
    Imorse kräktes jag >.<
    Mår så illa, brösten ömmar och jag känner mig konstant trött och skakis.
    Vågar inte göra ett tidigt grav-test.
    håller tummarna att d e en bebis därinne å att du inte e skengravid, lycka t :)
  • Längtan 30
    MikuAndSaraLi skrev 2012-05-30 10:39:30 följande:
    Jag också =)
    Det kommer ordna sig för dig också =)
    förstår d hehehe..tack, d gör d nog..får se om d tar sig på nästa äl.
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012