Inlägg från: Längtan 30 |Visa alla inlägg
  • Längtan 30

Vi som ska börja inseminera 2012

Duvan skrev 2012-05-21 21:40:13 följande:
    Jag har typ känt lite molande eller som pirr i magen, men det känns som det är för tidigt att jag skulle känna av det redan nu... men det kanske det inte är:)
    Om du testar imorgn hoppas jag det är ett stort plus...vi behöver det i tråden nuSkrattande
    tack, lovar att säga t om ja testar!
  • Längtan 30
    SnorkFröken01 skrev 2012-05-21 13:47:52 följande:
    Jag testade med ägglossningssticka innan graviditetstestet visade positivt. Fick svaga streck som sen blev starkare. Två eller tre dagar senare plussade jag på riktigt. Håller tummarna att det blir så för dig också!!
    åh, nu blir ja lite för pirrig i magen nästan, vill ju inte hoppas för mkt..vore så härligt men får se om ja väntar m att testa ett par dagar nu..tack så jättemkt!! Hjärta
  • Längtan 30
    Ensam är stark skrev 2012-05-21 22:24:59 följande:
    Styrkekramar till er alla som försöker och kämpar här inne!!!
    *kramar tbax* va d BIM - 4 för dig? håller tummarna att du får ett plus!
  • Längtan 30
    Ensam är stark skrev 2012-05-21 23:03:48 följande:
    Tackar! Ja mensen ska komma på fredag, enligt min cykel! Fast det hoppas vi ju verkligen inte på! Men jag måste försöka att inte testa mer i veckan utan väntar tills fredag! Drömde att jag plussade inatt.. Sedan gick jag upp och tog ett test imorse som visade negativt. Back to reality lixom...!

Känns underbart med allt stöd man får här inne från er! Guld värt!

Kraaaam på er!
    tråkigt du fick negativt test. ja tog ett äl-test å ett gravtest nyss. 2streck på äl-staven å bara 1 på gravtestet så d bakas ingen bebis där inne för ja e på BIM - 2 så d borde visa nu tycker ja? bara att invänta mensen å köra igen.
  • Längtan 30
    drömmaromsmått skrev 2012-05-22 08:07:25 följande:
    Längtan 30 det är inte kört förens mensen kommer, det är inte alla som får plus så tidigt.
    du har så rätt, ja brukar ju faktiskt säga d t andra så ja kanske ska lyssna på mina egna råd ;) bara att vänta ett par dagar. tempen ligger fortfarande på 36,8 å den ska väl ner innan mens så får se om testet på tors lr fre e positivt, tack för peppet! {#emotions_dlg.flower}
  • Längtan 30
    Ensam är stark skrev 2012-05-22 10:05:42 följande:
    Vi testar på fredag, Längtan 30!! Då jävlar vill vi se glada resultat!! Pepp pepp!!!
  • Längtan 30
    MariaaG skrev 2012-05-22 17:46:10 följande:
    Håller med men har ingen som helst självdisciplin när det kommer till testande :)
    samma här, trodde ja skulle ha d innan vi gjorde första försöket, men icke. *suck* nu kommer ja iaf inte testa mer förrän om nåra dgr tidigast, räknar m att mensen kommer senast på torsda för då e d 14dgr sen inseminationen.

tycker d kan sluta göra ont i brösten å lillmagen nu, känns som ett hån.
  • Längtan 30
    baby Pyk skrev 2012-05-23 09:49:43 följande:
    Börjar med Pergotime idag, ska till Sophiahemmet på tisdag igen för ul och info om när inseminationen kan ske. så himla spännande!! hoppas på tur efter två års försök och misslyckanden.. läs gärna min blogg: englaswede.wordpress.com
    Hoppas lära känna människor med samma sits som förstår... KRAM!
    Härligt, lycka till..! Kram {#emotions_dlg.flower}
  • Längtan 30
    Ensam är stark skrev 2012-05-23 15:25:25 följande:
    Fortfarande negativt på stickan.. Ingen mens syns till, ännu finns det hopp
    håller tummarna, här har d varit ljusbruna flytningar (gammalt blod antar ja) t å fr under eftermiddan så inväntar mensen imorrn. lycka t!
  • Längtan 30
    Duvan skrev 2012-05-23 21:45:42 följande:
    Åh nej....skit va tråkigt:( men är du säker på att det är mense? brukar du ha så innan mens?
    Massa kramar till dig
    Inte helt säker men vågar inte tro annat. Har haft d så nåra ggr innan mens, dock inte m mensvärk/molvärk som ja haft nu i nästan 2v. får se om d kommer färskt blod imorrn, isf vet vi ju..Ska maila dr Lars å höra hur ja ska göra m nästa hormonkur eftersom min cd11 kommer va en sönda å då får man ju inte nån tid för vul precis. 

kramar tbax, håller tummarna att ert senaste försök va d sista innan syskonförsök i framtiden... :) 
Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012