jenniekk skrev 2012-05-11 15:38:07 följande:
Skönt att det gick smidigt!
Nej det förstår jag att han inte kunde ta sig upp, är ju en väldigt brant trappa. Fort ja, det brukar gå vääldigt fort! Jag brukar alltid känna mig väldigt stressad. Av med kläderna fort! Upp i stolen! Insemination! Ner från stolen! Och´sen ska man helst klä sig under halvminuten!
Det är löpande band på kliniken! Värre än vad jag varit med om här hemma! Blodgrupp är inget jag tänkt på, säger som du, kan inte ens min egen. Ni som inseminerar i Sve kanske kan något om det? Är det viktigt med blodgrupp?
Jag har faktiskt inte känt så mycket vid just inseminationen. Har känt obehag innan katetern är på plats men inte när simmarna skjuts iväg...
Nu håller vi tummarna!
absolut, håller tummarna stenhårt för oss alla här inne!
har haft molvärk å sådär i äggstockar å livmoder idag, som dr Lars sa e d ju oftast så att man får som mensvärk (så illa e d dock inte) d stramar/ilar i ljumskarna ibland å så har ja små flytningar, antar att det e rester från ÄL-flytningar å t.o.m spermier som kommer ut..
Svårt att inte känna efter å analysera allt hela tiden, fy sjutton va har vi gett oss in i?
jenniekk skrev 2012-05-11 15:42:39 följande:
Jag befinner mig just nu i "livrädd för att kissa och "behöva" titta på toapappret stadiet" . BIM på söndag. Hade molvärk i onsdags, ingen igår eller idag. Har dock huggit i tjejmagen vid några tillfällen idag. Vid de flesta inseminationerna har molvärken kommit några dagar innan mens...
Bara vänta och se... tortyr...
Åh, spännande även om d e jobbigt!! ja håller tummarna att mensen inte dyker upp på 8 mån minst!