Vi som ska börja inseminera 2012
Förstås lite. Men också mycket rädsla att det inte ska fungera. Inte många halmstrån kvar att greppa efter då. Ni då?
Ja god jul alla kämpare!
Åh hej gamla kompisar! Det går äntligen bra, har gjort ivf och plussat bara för en vecka sen!!! Är helt överlycklig och jättenervös att den lilla inte ska stanna kvar. Lång tid kvar innan det är någorlunda safe. Hur går det för er? <3
Tack, ni är så söta. Går det bra med jäsningen av era små?
Längtan och Binaa, inte långt kvar tills ni får träffa era små nu då. Båda ska få tjejer alltså? Spännande det måste kännas.
Jenniekk, vad läskigt med blödningen. Mardrömmen ju. Och lång tid till ul efter!! Skönt att det ändå gick vägen.
Är görnervös att det ska gå åt skogen för oss. Varje dag utan blod och med fortsatta symtom är en liten seger.
Tack Minaz!
Tråkigt att höra om dina motgångar. Håll ut! Det tog oss närmare fyra år att nå plusset, så plötsligt hände det och jag upplevde det som att allt det bittra ledsna bara rann av. Otroligt skönt. Så ge inte upp. Och gå och prata med någon om du har det för jobbigt. Håller tummarna för er. Kram.
Grattis! Vilket försök i ordningen lyckades det på?
Oj vilken flax!
Jenniekk, ja. Jag känner mig gravid och är väldigt väldigt glad för det men jag är så himla nervös att få missfall. Önskar att tiden kunde gå fortare till v 13!! Försöker ta det lugnt men det är svårt. Kram.
Ja, tror man måste tänka att de som skriver mest är de som behöver skriva av sig, de som det inte gått bra för. Men att det vanligaste ändå är att det går bra. Lättare sagt än gjort, jag vet.
Vul om två veckor. Hoppas på hjärtpickande då!