• jenniekk

Vi som ska börja inseminera 2012

Sockerpian: Vad fantastiskt! Hjärta

Fröken Smilla: Kul o se dig igen...  Glad  Hur ser dina planer ut? Hur ska du gå vidare?

• jenniekk
    Fröken Smilla skrev 2012-04-02 20:58:01 följande:
    Jag måste hoppa över april, alla pengar har gått till flytten... Men planerna är att åka i maj igen!

Hur går det för er?
    Vi pausade denna ÄL pga jobb men hade visst ändå inte kunnat åka då kliniken hade stängt vid tidpunkten för min ÄL. Känns jobbigt att hoppa över denna månad... vänta o vänta...

Vi planerar att göra en dubbel nästa gång. Om det går, då min ÄL ofta infaller på helgen...Rynkar på näsan
  • jenniekk
    LiveYourDreams skrev 2012-04-08 08:38:16 följande:
    Glad påsk tjejer! Är på äl+10 och bim -4. Känner ingenting faktiskt. Har ont i brösten o lite svajigt humör men det brukar jag ha innan mens :/ när kan man egentligen testa o få ett någorlunda säkert besked?

Jag tror man får säkrast resultat om man väntar till BIM eller ärna någon dag efter om man kommer dit... Även fast man är sååå nyfiken och vill veta! Glad

Lycka Till nu!   
  • jenniekk
    LiveYourDreams och Binaaa: Det kanske ännu är för tidigt... Så länge mensen inte kommer så finns hoppet... Vi får hoppas lite till... Glad
  • jenniekk
    LiveYourDreams skrev 2012-04-11 07:28:44 följande:
    Här är mensen på ingång o jag ställer om mig för att vi behöver åka till danmark igen. Är sååå besviken. Hade ju dubbelchans o ändå tog det inte... :( vill krypa under en sten o vakna gravid.. :(

USCH, vad tråkigt!!!! Rynkar på näsan Hoppas du mår bättre snart igen... Hjärta

• jenniekk
    Binaaa skrev 2012-04-12 00:59:37 följande:
    Jag har haft lite mensverk både idag och igår.... Men ingen mens än.

När är BIM? Idag?
  • jenniekk
    LiveYourDreams skrev 2012-04-12 13:45:27 följande:
    Här är bim idag, men har inte börjat blöda än. Binaa du har imorgon va?

Trodde du redan börjat blöda... finns inte hopp än då?
  • jenniekk
    LiveYourDreams skrev 2012-04-12 14:49:09 följande:
    Binaa: har du bara 13 dagars lutelea fas? Eller hur ska man räkna? 14 dagar från insemination eller 14 dagar från pos äl test? Hur gör ni andra?
    Min lutealfas är 13 dagar. Har då räknat detta efter vul och inte efter då ÄL stickan visar positivt.
    Tiden mellan ägglossning och mens har vid alla inseminationer varit densamma. Ägglossningen inträffade i en av cyklerna tidigare än den brukar.
  • jenniekk
    Binaaa skrev 2012-04-13 10:48:16 följande:
    Fortfarande ingen mens och negativt på stickan. Det borde väl visat nu om jag vore gravid......? Och den här mensvärken som kommit och gått i 3 dagar?

Lycka till med testandet!:)  {#emotions_dlg.flower} 
    Mensvärk som kommer och går i flera dagar innan mensen kommer har jag haft, jäättekraftig mensvärk med flera dagar innan mensen kommer. Behöver ju inte vara mensen som kommer för dig...

Är "bara" att vänta och se... Lycka till...    

Svar på tråden Vi som ska börja inseminera 2012