Vi som väntar smått i September 2012
Jag blev extremt yr när jag satt i soffan förut, det kändes lite som att åka karusell:P
Jag blev extremt yr när jag satt i soffan förut, det kändes lite som att åka karusell:P
Fy f*n vad taskigt humör jag har idag. Min sambo irriterar mig nått så fruktansvärt. Vi skulle åkt och käkat hos hans mamma och pappa idag, men jag kommer inte fixa det. När jag är på dåligt humör så ÄR jag på dåligt humör, alla ligger i riskzonen. Jag kan inte kontrollera det, skitjobbigt;(
MyMymlan, det där med att vara jättehungrig och bli mätt direkt känner jag igen. Efter några tuggor känns det som att maten står mig upp i halsen, kan inte ens dricka då. Men samtidigt så känner mig mig fortf hungrig
Alltså, jag kan fortfarande inte fatta att jag verkligen ÄR gravid, jag har ju till och med sett att den lever!
När blir det verkligt?
Sambon åkte in till akuten nyss med ev bruten handled pga halkan, nu ska jag försöka ta mig till affärn för att stilla mina cravings!
När är det "okej" att köpa vagn? Jag har hittat en exakt sån jag verkligen vill ha på blocket:(