IdaVasterflo skrev 2012-05-31 11:26:12 följande:
Hej tjejer! Jag undrar om ni kan ge mig ett råd. Jag ska på föräldrautbildning nu i eftermiddag och jag är så osäker på vad jag ska säga.. Man brukar ju alltid presentera sig och tala om hur många barn och så man har. Och jag vet inte om jag ska berätta om mina tvillingar som inte klarade sig. Det känns ju på något sätt självklart att jag ska det. Hade det varit ett missfall eller så hade jag inte sagt något, men det var det ju inte. Men jag vill ju inte skrämma någon heller! Jag har inga problem med att berätta att det hänt, och prata om det om det är någon som undrar något. Men son sagt jag vill ju inte göra någon rädd eller obekväm. Hur hade/har ni gjort eller hur hade ni velat att en tjej i min situation gjort?
Håller fullständigt med de andra. Du ska göra precis det du känner dig bekväm med och trots att de föddes tidigt samt olyckligtvis inte klarade sig så innebär det ju inte att man ska glömma de. Lyssna på ditt hjärta, vill du dela med dig är det precis det du ska göra, om inte så låt bli!
Superbia skrev 2012-05-31 11:05:40 följande:
Och hos oss känns det som att det är världens bästa dag just nu. Fick precis veta att lägenheten vi tittade på igår är vår! Det känns helt otroligt skönt, även om det är delade känslor kring att flytta härifrån
Så skoj, stort grattis