• N1987

Vi som väntar smått i September 2012

Together90 skrev 2012-01-05 22:10:22 följande:
    Jaa och det som är skönt att många i den här tråden har liksom erfarenhet av det vi gått igenom och då är det skönt att man kan bolla tankar lite :)

Kram
    Absolut! Det är min räddning till och från när jag nojjar upp mig.. Vilket jag gör typ 10 gånger om dagen Skäms

Kram
  • N1987
    Together90 skrev 2012-01-05 22:12:53 följande:
    Hej

Jaa precis, hoppas vi alla får följa med varann hela vägen fram till September:)
    Tills en liten bebis i armarna

kram   
    Det hoppas verkligen jag också. Tänk vad fantastiskt det vore :)
  • N1987

Näe tjejer, nu är det dags att sova. Man blir ju tydligen så förbaskat trött av att vara med barn.. Glad
    Natti natti på er {#emotions_dlg.flower}

• N1987

Grattis och välkommen Ma JoLi! :) Lemis: Stackare som har börjat spy..:( Själv har jag bara lite ömma bröst, kissar ofta och är hungrig som jag vet inte vad! Det ilar och molar i magen titt som tätt också :)

• N1987

Lycklig och glad: Det stämmer att du är i v.6 då.. En del saker som handlar om graviditet är rena grekiskan! ;)

• N1987
    Svarta katten skrev 2012-01-06 15:59:30 följande:
    Halloj brudar. Testade positivt på nyårsafton! Yippie. Har försökt sen aug-11. För två månader sen tog det sig också för att ett par dagar efter sluta i ett tidigt missfall. Är lite nervös för det nu också. Är idag 4+4, BF 9 sep!

Känner lite molvärk och ibland lite illamående. Inte så mycket annat.'

Kul att kunna följa andra som har kommit ungefär lika långt!
    Grattis! {#emotions_dlg.flower}
    Beklagar ditt missfall, även jag har haft flera stycken så jag vet hur det känns. Du ska se att den här gången är det vår tur! :)
    Jag plussade också på nyårsafton och är i v 4+3 idag Glad
  • N1987

Håller med dig Splink! Jag testar fortfarande ett varje morgon, så underbart att det är positivt och blir starkare för varje dag :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012