Vi som väntar smått i September 2012
Då var både KUB samtal och inskrivning bokat. Tänk att man radan är i vecka 9. Tiden bara *poff*.
Då var både KUB samtal och inskrivning bokat. Tänk att man radan är i vecka 9. Tiden bara *poff*.
Här i Örebro är det frivilligt oavsett ålder. Jag gjorde aldrig KUB med trean, men denna gång så vill jag faktiskt. Sen att man får bilder gör ju också det hela lite mer verkligt.
Jag har inte heller så mycket symtom. Kvälls/natt illamående ha jag dock. Men inget annat. Här har man ju tre ungar att springa efter (varav två i trots) så dagarna bara springer iväg.
Lemis: jag tar Lergigan till kvällen om illamåendet skulle vara jättejobbigt. Blir du inte trött under dagen? Jag blir dundertrött efter en tablett.
Jag ska göra KUB. För första gången. Känns spännande att man kommer få se den lilla inom 4 veckor.
Är det någon annan som fryser mer än normalt? Sålänge jag inte har på mig min Onepiece så fryser jag ihjäl. Iskalla fötter och händer som verkligen värker när dom blir kalla. Usch...
N1987: Usch... Jag beklagar verkligen... Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag skickar lite styrkekramar. Kämpa på, du är starkare än vad du tror!
Nu ha vi spridit ut nyheten till omgivningen, tidigare än bestämt, men ändå. Mor min vart superglad, trots att hon ska få 4 barnbarn nu.
Edds: Det är samma sak här. Vi bor i en riktig skitsnackarstad där de känns som alla känner alla. Så vi valde att gå ut med det nu, så man slipper alla frågor. (är i v 9 nu)
Eh, barnet kommer ju oavsett liksom. ^^
Vi kommer inte berätta för dom andra barnen fören efter RUL. Så gjorde vi med tvåan och trean också, och det gick super. Dom hade lagom tid på sig att vänja sig vid tanken på ett syskon/ett till syskon.
Känner mig inte ett dugg gravid bortsett från kvällsillamåendet. Jag blir supertrött av mina Lergigan, men tar jag en på kvällen så är jag superpigg på morgonen. Tar jag ingen Lergigan alls, så kommer jag knappt ut sängen när jag vaknar.. Hmm...
På tal om olika "husmorstest", har ni inte sett USAs test som dom har? Typ som ett test man kissar på som antingen blir rosa om det är en tjej, och blått om det blir en kille. jag beställde hem ett förra veckan bara för skojs skull (tror egentligen inte på något sånt) men bara roligt att testa.