Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Har gått in i vecka 11 nu och hade hoppats att man skulle börja bli lite piggare nu men icke.. Är aptrött och har dessutom fått tillbaka illamåendet ordentligt ikväll :/

• LöjligaFamiljen

Jag hittade bebisen i 9+3 :)

• LöjligaFamiljen

Nu har jag precis lyssnat på bebisen igen. Hjärtat slog så fint :) sen lät det som att den rörde sig där inne :)

• LöjligaFamiljen

Jag tillhör de som gått ner i vikt. Medan jag väntade tvillingarna gick jag ner 20 kg. Men hade minst 25 kgs övervikt då jag blev gravid med dem. Har tyvärr lyckats gått upp 10 av dem innan denna grav så hoppas på att slippa gå upp även denna gång...

• LöjligaFamiljen

Åh vad skönt att höra lillyrose :)

• LöjligaFamiljen

Haha jag måste vara knäpp. Sitter och skriver på ett arbete och boken jag använder mig av är alldeles ny. Och den luktar såååååååå gott haha. Kan inte sluta lukta :)

• LöjligaFamiljen

Tror man får moderskapsintyget besöket efter rul. Har jag fått förut iaf...

Fan dessa jävla hormoner gör mig galen! Maken är ute med jobbet, tvillingarna har feber och sover redan och dottern är och sover över hos farmor med kusinerna och jag ligger här och tokbölar för att jag saknar henne och har så tråkigt...haha

• LöjligaFamiljen

Moln. Jag har ockÅ rul 10 april :)

Jag brukar lyssna på bebisen en gång i veckan. Har nyss lyssnat och det är så mysigt :) den hade verkligen cirkus där inne och tror den fick in en spark precis på dopplern det bara small till haha...

• LöjligaFamiljen

Åh vad jag längtar till tröttheten går över! Är verkligen som en zombie nu :/
    Mitt hb låg på 141 hos bm i vecka 9 så jag tror inte att det är det som det beror på :/

• LöjligaFamiljen

Jag svettas också som en gris :/ luktar pyton! Brukar aldrig lukta svett annars...

• LöjligaFamiljen

Blä! Min foglossning har börjat göra sig till känna :/ har varit på skolan och sen städat hemma och det kör som knivar i blygdbenet :/

• LöjligaFamiljen

Ja det är jobbigt :/ får nästan mest ont om ja sitter för länge. Typ på skolan eller kör bil..

• LöjligaFamiljen

Oj så ni skriver tjejer! Håller tummarna för er som fick tråkiga besked på kub!

Gud vad rädd jag blev tidigare. Skulle lyssna på bebisen nyss och letade hur länge som helst men hittade den inte. Jag brukar hitta den på en gång ....
    Men så gick jag och kissade och hittade den på en gång sen :)

• LöjligaFamiljen

Fan! Har skickar sms till maken nu och sagt att vi måste berätta för släkten idag. Jag klarar inte av att dölja magen längre. Ska även jobba på tre olika förskolor den här vecka och då vill man ju kunna ha bekväma kläder och inte världens tajtaste leggings för att hålla in magen....

• LöjligaFamiljen

Har berättat för släkten nu. Den enda som blev glad var min mormor :/

• LöjligaFamiljen

Vet inte. Är ju fjärde barnet så...

• LöjligaFamiljen

Ja precis. Det här är ju vår familj och dom ska vara glada för att vara en del av den :)

• LöjligaFamiljen

Haha vår fyraåriga dotter har bestämt att bebisen ska heta Belle om det blir en tjej och odjuret om det är en pojke...

• LöjligaFamiljen
    JETS skrev 2012-02-29 08:19:48 följande:
    Haha.. Av någon anledning känns det som om våra döttrar är rörande överens om att de vill ha en syster och inte bror. =D Odjuret och Öbjörn känns lite som om att de ligger på samma ranking. =)

Haha ja

Här vill dotter absolut ha en tjejbebis med...  
  • LöjligaFamiljen

Är det någon mer som har problem med huvudvärk? Har ont i huvudet varje dag nu :/

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012