Inlägg från: AngelinFear |Visa alla inlägg
  • AngelinFear

Hur tidigt kan man börja känna kärleken för bebben i magen? ;o

Alla säger massa olika så blir förvirrad då jag kan känna kärlek vissa dagar, och andra mindre

• AngelinFear
    Kaksmulan1 skrev 2012-01-10 16:18:28 följande:
    AngelinFear. Det tror jag är väldigt inviduellt. Jag tror inte jag "knöt an" förrens efter kuben förra graviditeten och känner mig lika avvaktande nu. Och vissa klappar magen och pratar med bebisen från dagen de plussar.
    Hm där ser man! :) Min pojkvän tror jag redan känner lite kärlek för bebben då han pussa och klappa på magen en massa i helgen, hehe :) Och jag kan knappt sluta gå och kolla in magen i spegeln :$
  • AngelinFear
    Choccolat skrev 2012-01-10 16:55:34 följande:
    Min förra grav (som slutade i ma) började jag knyta an till när jag kände att ägget fäste... Denna gång känner jag inget särskilt tyvärr... ÄN...
    Kan väl ana att de är ett steg svårare nu efter man varit med om något sådant som du har? :/
  • AngelinFear

Enligt förlossningsuträknaren så börjar bebbens hjärta att slå idag, de känns lite speciellt Hjärta

• AngelinFear
    Choccolat skrev 2012-01-11 11:26:01 följande:
    Vad roligt! 5+4 blir det för mig..
    För mig också! :)
  • AngelinFear
    Enniie skrev 2012-01-11 11:21:55 följande:
    Oj oj vad ni skriver. Har alltid mycket att läsa.

Hur mår ni alla? Det verkar som att den värsta oron dom flesta har haft, har lagt sig nu?

Jag känner mig förövrigt inte ett dugg gravid. Ringde Bm i måndags och fick en tid för hälsosamtal den 18/1. Dessa trista hälsosamtal...
    Jag ska också till BM då, fast på inskrivning! :)
  • AngelinFear

Fy bubblan vad svårt de är att hålla mun om detta, håller på att spricka hela tiden, och min pojkvän har de lika svårt att hålla tyst...

• AngelinFear
    Eddies skrev 2012-01-11 13:03:20 följande:
    vi har lyckats råka skvallra till en massa folk.. ja min sambo har skvallrat till alla sina vänner, och jag me, och familj, och på jobbet.. ja de är bara en tidsfråga innan alla vet ...

en kompis till mig som jag inte träffar ofta sa att det syns i mina ögon att jag är gravid, hon såg det direkt hon träffade mig :) nästan helt omöjligt att hålla tyst om det... önskade nästan att det bara var jag och min sambo som visste det än ;P
    Haha inte illa när folk kan se på en att man är gravid ;o :P
    Hellize skrev 2012-01-11 13:01:31 följande:
    Håller med....vill berätta för alla ju!! =))
    De vill jag också, att låta bli att skriva ut de på facebook är de svåraste för mig :P
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012