Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Jag blir också väldigt yr :/ skitjobbigt :/

Åh denna trötthet gör mig galen. Har nyss sovit 2,5 timme och borde verkligen ta tag i skolarbete och även städa. Men det finns verkligen ingen ork :/

• LöjligaFamiljen

Åh jäkla hormoner!! Sitter nu och gråter som ett barn!! Men fick ju som sagt tillbaka mitt tentaresultat igår som var 14 poäng. Man behövde 15 för att bli godkänd.

Nu hade jag fått ett mail av min lärare och det hade blivit fel. Jag fick  15 poäng. Jag klarade tentan....

Åhh jag kan itne sluta gråta!!!   

• LöjligaFamiljen
    TheFamily skrev 2012-02-02 14:03:04 följande:
    Löjliga familjen: nästan så att jag gråter när jag läser ditt inlägg...ha ha är inte gravhormoner fantastiska? Kram

Haha ja precis
  • LöjligaFamiljen

Nej vad tråkigt frufh och bumblan :( beklagar verkligen! Har själv varit i er sits förut ;(

• LöjligaFamiljen

Har varit på hälsosamtal idag. Inskrivningen blir den 12 mars och rul den 10 april :)

Hörde även bebisen med min as idag :) hjärtat slog så fint. Lät som ett tåg :) hittade den till vänster på en gång :)

• LöjligaFamiljen

Lillapluppen: jag är i vecka 9+3 eller 4 tror jag. Hörde inget förra veckan så det kan nog vara för tidigt...

• LöjligaFamiljen

Här har ni en till som oroar sig för familjens reaktion när vi berättar att fyran är på väg... :/

• LöjligaFamiljen

Vi ska nog vänta 3-4 veckor till iaf.. Får se hur länge man kan dölja magen..

• LöjligaFamiljen

Vi har haft tre tvillingvagnar till twinsen. Först en äldre emmaljunga sedan köpte vi en bozz som var helt jävla värdelös! Den drog åt ett håll så den blev jättetung att köra sen var den bred och otymplig. Så vi fick lämna tillbaka den och köpte då en double wave. Kanonvagn :) perfekt att man kan vänta styret sen när dom blir större och tröttnat på att titta på mig ;)

Nu är vi inne på fjärde vagnen. En acta graco. Då dem sitter på rad :)

• LöjligaFamiljen

Mina bröst växer som tusan och är jättetunga. Jag svinont när jag tar av mig bhn...

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012