• Enniie

Vi som väntar smått i September 2012

Nää, jobbigt är det. Måste nog bädda ner mig då jag har mvc imorgon bitti. Hoppas på att man kan somna utan problem. Åh, va sugen jag vart på Cola nu då... åh, Iglooglassen!! Du vet, den med två pinnar?

• Enniie

Haha, samma här när jag tycker allt smakar och luktar korv. Äckligt värre! Gonatt påre!

• Enniie

Idag är jag trött. Tror ni jag kom iväg till hälsosamtalet idag? Mådde illa heeeela kvällen igår, och imorse när jag vaknade. Orkade knappt ta mig ut sängen. Imorgon blir det att boka om tiden. Suck..!

• Enniie

LillaBabyK: jag får mitt illamående på kvällen. Dock värsta hittills var igår kväll. Tack och lov så har man Lergigan hemma.

• Enniie

Här har illamåendet kommit. Var symtomfri tills vecka 7, och nu i vecka 8 så mår man liksom sådär, hela tiden. Kvällarna ska vi inte tala om. Usch... Jag hade problem att äta innan, och det blir ju inte bättre nu...

• Enniie

Starstruck: Det vet jag faktiskt inte. Kan man det från någon sida/app?

Min karl är förövrigt väldigt insatt i denna graviditet (tredje gemensamma), han håller koll på veckorna, köper hem salta kex och nyponsoppa till mig, klappar mig alltid på magen och nämner då och då från tomma intet "vi ska få en bebis älskling". Varken jag eller han har nog fattat det.

• Enniie

Har haft illamående heeela veckan och mått apa. Men idag *peppar peppar* mår jag helt ok för en gångs skull.

Snart ska jag vara en duktig mamma och baka en glutenfri chokladkaka. Weei

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012