Inlägg från: AngelinFear |Visa alla inlägg
  • AngelinFear

Vi som väntar smått i September 2012

StarStruck: Vad hittade du för drömvagn då? :)

• AngelinFear

Kul att se att man kan testa när som på dagen, och idag är strecket dubbelt så starkt som de strecket som ska vara där... nästan vinrött, kul och då finns de ju ingen risk att man inte är gravid ;)

• AngelinFear

Någon mer än mig som fryser något så fruktansvärt, mer än innan?

Jag får lila naglar som dessa när jag fryser :(

• AngelinFear
    Together90 skrev 2012-01-08 16:09:33 följande:
    Nu tjejer är det över...testet är negativt idag.... så nu slutar jag med medicinen och inväntar blödningen och hoppas att kroppen blir normal fort igen.

Börja tänka om det är något fel på min slemhinna då förra månanden var en kemisk och detta blev också typ liknade då ägget måste släppt eller något.. jag vet inte!

Jag är helt förstörd och jag vet inte ut eller in.. vafan är det för fel?

4e missfallet eller 5:e med den kemiska... jag orkar inte, inte rättvist..men livet är väll inte rättvist men jag fattar inte..när är det min tur ?

Det jobbigaste är alla symtomen... illamående, brösten, kissnödigheten, halsbrännan och tröttheten..allt var bara en lögn... vafan !!
    Kram      
    Åh gud vad jobbigt! :(

Hoppas du kan få svar en dag så du kan försöka igen *styrkekram*
  • AngelinFear

Någon som vet om det är normalt att få kramp/värk "down there"?

• AngelinFear
    LillaBabyK skrev 2012-01-08 17:16:55 följande:
    Det hoppas jag! Tycker det drar och sticker över allt just nu.
    Mina bröstvårtor ska vi inte prata om.  
    Jobbigt, tycker de är fasligt obehagligt när de kommer som krampande.... även om de bara stannar för högst 5 minuter
  • AngelinFear
    Dag och natt skrev 2012-01-08 19:57:55 följande:
    Nu var det inte det här inlägget jag tänkte svara på utan på bilden med dina lilablå fingrar! Det går så mycket blod åt din livmoder och allt som händer där nere nu att du får dålig blodcirkulation, så försök skaffa några lämpliga klämkuddar eller dylikt som du kan hålla i handen och klämma på så du får dit blodet. Jag hade själv problem med dålig blodcirkulation när jag var gravid med Wilma och kunde komma till BM med iskalla händer så hon stod och gnuggade mina händer länge.
    N1987 skrev 2012-01-08 17:25:41 följande:
    Japp! Vi ska bli mammor i september. SÅ DET SÅ!
    Ja det ska vi! Solig

Angående X så hade jag väl otur eller tur för jag behövde inte operera bort någon äggledare. Mina hormoner blev aldrig särskild höga, och jag hade inte heller några symtom på just X så jag är orolig över att jag återigen inte ska känna att jag har ett pågående X. Jag hade vanligt molvärk fram och tillbaka på båda sidorna, men en kväll sa jag till min sambo att det där gjorde faktiskt ont. En halvtimme senare gick jag på toa och då hade jag börjat blöda, så det var så vi upptäckte att det inte blev något av den graviditeten. Jag hoppas att VUL:et på tisdag ska kunna lugna oss ifrån just den oron!Haha! Du har inte börjat tycka att din man luktar illa än då? Det brukar alltid komma till mig efter ett tag, då börjar jag tycka att hans parfym luktar illa, hans andedräkt osv. Blir ganska jobbigt att dela säng då haha! Jag känner om han öppnar ett skinkpaket i köket direkt och ropar åt honom "vad är det som STINKER?!". Skrattande I dag kände jag nån konstig lukt i trapphuset (nån som lagade nån speciell mat kanske) och det var så tydligt så jag frågade min sambo vad det var som luktade och han tittade på mig med stora ögon och säger att det inte luktar nånting.
    Ah tack så mycket för tipset, de ska jag försöka fixa fortast möjligast! :)
  • AngelinFear

Den här folsyran alla svamlar om, varför ska man äta den egentligen? Vad är det för bra med den, och vad gör den?

• AngelinFear

Nu har jag fixat folsyra iaf som ska börjas med idag :), sedan tänkte jag hämta ut baby to be-box, men dom hade redan fått slut på den innan november förra året... De var lite tråkigt :(

litenplutt skrev 2012-01-09 10:56:11 följande:
    Jag + igår och vet att lillen blev till på julafton=P

Jag har fått olika datum på olika kalendrar men går efter bebis appen på mob och där är BF 17 Sep.
    Efter 2 missfall hoppas vi på 3e gången gillt!   
    Grattis, hoppas på att de går vägen denna gången! {#emotions_dlg.flower}
  • AngelinFear

Åh vad jobbigt de börjar bli med att inte kunna skriva ut den lyckliga nyheten! :/

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012