Dag och natt skrev 2012-01-08 19:57:55 följande:
Nu var det inte det här inlägget jag tänkte svara på utan på bilden med dina lilablå fingrar! Det går så mycket blod åt din livmoder och allt som händer där nere nu att du får dålig blodcirkulation, så försök skaffa några lämpliga klämkuddar eller dylikt som du kan hålla i handen och klämma på så du får dit blodet. Jag hade själv problem med dålig blodcirkulation när jag var gravid med Wilma och kunde komma till BM med iskalla händer så hon stod och gnuggade mina händer länge.
N1987 skrev 2012-01-08 17:25:41 följande:
Japp! Vi ska bli mammor i september. SÅ DET SÅ!
Ja det ska vi!
Angående X så hade jag väl otur eller tur för jag behövde inte operera bort någon äggledare. Mina hormoner blev aldrig särskild höga, och jag hade inte heller några symtom på just X så jag är orolig över att jag återigen inte ska känna att jag har ett pågående X. Jag hade vanligt molvärk fram och tillbaka på båda sidorna, men en kväll sa jag till min sambo att det där gjorde faktiskt ont. En halvtimme senare gick jag på toa och då hade jag börjat blöda, så det var så vi upptäckte att det inte blev något av den graviditeten. Jag hoppas att VUL:et på tisdag ska kunna lugna oss ifrån just den oron!Haha! Du har inte börjat tycka att din man luktar illa än då? Det brukar alltid komma till mig efter ett tag, då börjar jag tycka att hans parfym luktar illa, hans andedräkt osv. Blir ganska jobbigt att dela säng då haha! Jag känner om han öppnar ett skinkpaket i köket direkt och ropar åt honom "vad är det som STINKER?!".
I dag kände jag nån konstig lukt i trapphuset (nån som lagade nån speciell mat kanske) och det var så tydligt så jag frågade min sambo vad det var som luktade och han tittade på mig med stora ögon och säger att det inte luktar nånting.
Ah tack så mycket för tipset, de ska jag försöka fixa fortast möjligast! :)