Inlägg från: sexhundra |Visa alla inlägg
  • sexhundra

Vi som väntar smått i September 2012

Jag menade inte att va nedverderad, men det ända som pratas här är missfall! Det är inte lustigt man blir orolig när man läser här. Finns ju dom som säger att dom inte hade en aning om vad MA va innan dom läste här och nu är oroliga. Sen får ni såklart prata om vad ni vill, men det kan ju va lite mer positivt i den här tråden också.

• sexhundra

Jag gick in i v7 idag och mitt illamående började lite smått i fredags, men idag är det helt sjukt! Kan inte flytta mig utan att spy, mår så illa att jag bara vill dö. Kom inte till jobbet idag, då jag va fast på toan. Ingenting hjälper!!! Nån som vet nått?

• sexhundra

Jag småblödde i en vecka innan jag fick mf! Kände inte av nått. En dag var det bara mer blod! Fast då hade jag inte kommit så långt. Va i V5 tror jag!

• sexhundra

Jag har haft sånt illamående i två veckor med kräkningar osv fick lerigan utskrivet av bm och tyckte dom hjälpte bra. Fick dom förra veckan, men nu har mitt illamående försvunnit och jag behöver inte ens använda några tabletter. Borde jag va orolig?

• sexhundra

När jag ligger stilla och tar det lugnt och är hemma så har jag bara ett dolt illamående och mina tabletter hjälper, men när jag åker till jobbet tex då blir jag jätte dålig och spyr osv! Nån mer som har så här??

• sexhundra

Starstruck mina symtom har varit borta i flera veckor. Bara ömma bröst och trötthet kvar! Tydligen normalt att symtomen kommer och går!

• sexhundra

Ni som haft MA har ni märkt av nått?

• sexhundra

Fy vad orättvist det är!!! MA lurar ju kroppen fullständigt! Jag ska inte göra nått tidigt vul utan har ul i slutet på feb och jag mådde illa V5-7 sen bara försvann det. Har inte haft nån växtvärk på fleeeeera veckor! Borde man vara orolig? Vill ju inte veta i v12-13 att de dog tex i v6!?

• sexhundra

Jag blev inte uppskrämd. Man får ta det som det kommer, men tycker bara det är helt sjukt att kroppen kan lura så pass och inte stöter ifrån det om det ändå är dött! När man tror allt är frid och fröjd och sen får en käftsmäll.. Blöder man har man ju ändå lite på känn och kan "förbereda" sig!

• sexhundra

Är det nån mer än jag som får såna jäkla kramper i magen om du inte ätit ordentligt? Jag tror det beror på det. Känns så! Gör fruktansvärt ont och släpper inte på flera timmar när de väl börjat!!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012