Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Jisses vad ni skriver tjejer!!!! Jag måste sätta mig och läsa igenom. Har inte varit inne på flera dagar, jobb , skola och barnen har tagit all ork...

Men nu är det iaf bara en vecka kvar till mitt vul! Hoppas verkligen att det ser bra ut och att det bara är EN bebis denna gång....  

• LöjligaFamiljen

Jag har en angelsound. Har försökt hitta bebis men inte lyckats vilket gör mig riktigt nervös inför ul imorn. Måtte bebis leva!!! :/ är i 8+5 idag...

• LöjligaFamiljen

Jo jag vet :) har letat långt ner... Har tid halv två. Får dessutom veta resultatet på en tenta imorn också.. Antingen turdag eller otursdag...

• LöjligaFamiljen

Tack så mkt förresten :)

Vet ni om det är normalt att få mer växtvärk under dessa veckor?

• LöjligaFamiljen

Härligt med lyckade ul :) tråkigt för er med negativa besked :(

Själv hoppas jag på bra besked på mitt ul idag :)

• LöjligaFamiljen

Bådar inte gott inför ul detta. Fick tillbaka resultatet på tentan idag. Man skulle ha 15 poäng för att få godkänt. Vad fick jag? 14 jävla poäng! Så jävla surt!!!!

• LöjligaFamiljen

Ja jag hoppas verkligen det :/

• LöjligaFamiljen

Åh jag har precis fått sen en liten bebis med tickande hjärta å i rätt strl. 21 mm var den :)

• LöjligaFamiljen

Åh jag är så lycklig över att den lilla bönan lever :) har varit himla nojig då jag innan tvillingarna hade två ma i vecka 12 och vecka 16... Vår lilla fyra :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012