Lemis skrev 2012-05-11 12:20:21 följande:
Usch något fruktansvärt har hänt våra vänner i vårt kompisgäng. Det fick en son som dog. Fullt gånget. Helt sjukt. Jag är förkrossad och kan inte fatta att sånt kan hända. Varför?
Men åhhh vilken sorg
Mina tankar till dina vänner!!
Skoogish skrev 2012-05-11 13:34:55 följande:
RUL gick jättebra idag! Bebben såg frisk och livlig ut. Eftersom jag är i v.22 så sa läkaren att det är svårt att säga ålder - alltså, annan än vad som redan räknats ut - så jag har samma datum som de som gjorde KUB satte. Gör inte mig något - bebis kommer ju komma ut när han vill :) (Vet inte kön, men säger han).
Härligt att ha fått det gjort, i alla fall :)
Lemis: Usch, vad hemskt! Tankar till er och era vänner.. <3
Kul att höra att det gick så bra på RUL, synd att du inte fick en mer exakt datering men samtidigt är det skönt att slippa bli flyttad...
Idag var det äntligen dags för mitt RUL för min del också. BF datumet blev framflyttat två dagar men det bryr jag mig inte om
Fick i alla fall se bebis och fick även en bekräftelse om att allt såg bra ut. Jag troooor att jag skymtade en pung på ultraljudet men jag kan ha fel. Vi vill ju inte veta så vi frågade inte heller, sambon påpekade istället tydligt att vi
inte ska ta reda på könet
Attans då! haha... Fick med mig tre jättefina bilder, två på "ketchup" i profil och en på benet/fötterna
Supermysigt!
Ja just det ja... Moderkakan ligger i framvägg denna gång därmed dämpningen av alla rörelser. "Ketchup" sparkade en del mot min urinblåsa och visst kände jag obehag om att jag var kissenödig men inga direkta sparkar kändes. Hoppade till två gånger medan BM utförde undersökningen då hennes tryck på magen gjorde att jag kunde känna lite sparkar
Längtar tills man känner utan tryck hehe...