Inlägg från: Choccolat |Visa alla inlägg
  • Choccolat

Vi som väntar smått i September 2012

Hur har det gått för er andra på vul idag??????

• Choccolat
    Eddies skrev 2012-01-10 12:11:50 följande:
    jag har också haft illamående igår och idag.. de kommer typ efter att jag ätit lunch... mycket märkligt..
    jag har varit ute och motionerat med min hund i en timme nu, kanske är därför de har rört om lite i magen hehe.. jag tror jag ska göra ett test, har laddat batteriet nu så jag kan lägga upp en bild i bild tråden :D

Jaa.. jag har blivit beroende av att se tester! Ha ha!!
  • Choccolat
    N1987 skrev 2012-01-10 15:25:28 följande:

Halloj brudar!

Grät hela kvällen igår eftersom jag var så orolig att jag har utomkveds. Trots att jag inte haft blödningar eller svaga gravtest. Jag skrev om det för några dagar sedan, att jag hade ont i höger sida, vid byxkanten typ.. Det håller i sig och jag har fortfarande ont där och igår kväll tog oron fart!

Som tur är var jag på VUL idag och jag förväntade mig inte att se någonting eftersom det är så tidigt 5+0 men man såg suuupertydligt en hinnsäck med lite vatten i! :D Jag är gladast i världen! Hon trodde att mitt onda berodde på ett ligament och hon sa att det var relativt vanligt att man bara hade ont på samma sida en period :) Hon sa att det såg så bra ut som det bara kunde göra i den här perioden. Tjock slemhinna och en fin hinnsäck! Ska tillbaka om 2 ½ vecka.

Kul att se så många nya! Välkomna och grattis {#emotions_dlg.flower}

Grattis! Så skönt för dig!!!
  • Choccolat
    AngelinFear skrev 2012-01-10 16:48:18 följande:
    Hm där ser man! :) Min pojkvän tror jag redan känner lite kärlek för bebben då han pussa och klappa på magen en massa i helgen, hehe :) Och jag kan knappt sluta gå och kolla in magen i spegeln :$

Min förra grav (som slutade i ma) började jag knyta an till när jag kände att ägget fäste... Denna gång känner jag inget särskilt tyvärr... ÄN...
  • Choccolat
    MiaMy skrev 2012-01-10 21:34:48 följande:
    Jag har tänkt försöka fortsätta jogga ett tag till, sedan blir det väl promenader. Joggar ändå i rätt långsam takt.
    Skulle vilja hålla musklerna igång och lyfta lätta vikter på gymmet. Sen kanske det blir något dans-pass också. Men man kan ju inte ta ut sig på samma sätt som innan. Detta är min första graviditet så jag vet ju inte hur kroppen reagerar. Tänkte försöka lyssna på den Glad
    Hur har du tänkt?
    Jag blir lite peppad av att se att ni tänker träna.. Själv har jag blivit som Charlotte i SATC.. rädd för att springa... Är rädd att skumpa ut den lill* fast jag vet att det är omöjligt...
  • Choccolat
    Den lilla M skrev 2012-01-10 22:04:05 följande:
    haha den tanken har slagit mig också
    HA HA!! Mig meee!!!
  • Choccolat
    Den lilla M skrev 2012-01-11 10:00:21 följande:
    Välkommen till tråden!! Du måste ha väntat med att testa till att mensen var nästan 10dagar sen, så länge kunde jag aldrig hålla mig !!

Exakt vad jag tänkte.. ha ha!!!!
  • Choccolat
    AngelinFear skrev 2012-01-11 10:38:40 följande:
    Enligt förlossningsuträknaren så börjar bebbens hjärta att slå idag, de känns lite speciellt Hjärta

Vilken dag är det exakt?
  • Choccolat
    JessiWill skrev 2012-01-11 11:28:07 följande:
    Hur kan det bli det? Tungan ute

Vet inte.. enligt länken jag fick angav jag mensens sista dag.. fick att den 16:e skulle hjärtat slå och det är 5+4... skumt att du har 5+3..
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012