Inlägg från: LöjligaFamiljen |Visa alla inlägg
  • LöjligaFamiljen

Vi som väntar smått i September 2012

Hej tjejer! Hoppas ni mår bra! Har inte skrivit så mkt då jag har fullt upp med plugg inför tentan imorn, trötthet och illamåendet som börjar öka. Har kännt mig bakis idag :/

• LöjligaFamiljen

Alltså seriöst!! Jag kommer knappt i mina vanliga byxor. Magen verkar svälla ordentligt nu när det är 4 barnet... Det värsta är att jag inte kan ha mina gamla mammakläder då jag väger 20 kg mindre nu än förra grav... Har ingen lust att köpa mammakläder redan heller...

• LöjligaFamiljen

Ja alltså ändå använder jag med jeansleggings...

• LöjligaFamiljen

Vi har bara berättat för min syster. Resten tänkte vi försöka hålla det hemligt för fram till efter rul. Oroar mig för att berätta då det är fjärde barnet. De yngsta är bara 17 månader...

Jag läser just nu andra terminen till förskollärare. Kommer ta ett års uppehåll bär bebisen kommer...

• LöjligaFamiljen

Vad ni skriver tjejer!!! Jag sover så mkt jag kan. Dvs när tvillingarna sover. Dottern sätter jag framför tvn. Inte pedagogiskt kanske men det får funka de hör första veckorna...

• LöjligaFamiljen

Nu har jag ringt och bokat tid för inskrivning. 6 februari blev det :) ringde även Gyn och fick tid för tidigt ul 1 februari :) bara hålla tummarna att det bara är en bebis nu...

• LöjligaFamiljen

Och en levande bebis förstås :)

• LöjligaFamiljen
    N1987 skrev 2012-01-18 14:42:45 följande:

Samma dag som jag har inskrivning, KUL!

Kul
  • LöjligaFamiljen

Vad härligt att höra Vili :)

• LöjligaFamiljen

Har gått in i vecka 8 nu och illamåendet börjar komma ganska mycket. Inte så att jag spyr men det finns där hela tiden... Har heller ingen direkt matlust på riktig mat. Inte ens mackor så idag blir det frukt till frukost...

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012