Inlägg från: Choccolat |Visa alla inlägg
  • Choccolat

Vi som väntar smått i September 2012

LillaPluppen skrev 2012-01-09 10:12:29 följande:
    nä rfsu testa tidigt mäter 25 va jag vet.
    Tack för att du tycker det ser bra ut iaf!=)

Det är lite typiskt, för hade jag väntat med att testa till idag skulle jag ju ha tyckt att strecket va fin fint!=) men eftersom jag testade svagt torsdag och starkare fredag så ser jag ju ingen speciell ökning efter det och därför tänker jag att det går tokigt.

ska köpa måånga andra test och testa med idag på lunchen oxå, så man kan jämföra lite=)

Ha ha ha!! Jag har testat 3 st testlagret, ett vanligt cb och ett digitalt så jag förstår precis!!! =)
  • Choccolat
    litenplutt skrev 2012-01-09 10:56:11 följande:
    Jag + igår och vet att lillen blev till på julafton=P

Jag har fått olika datum på olika kalendrar men går efter bebis appen på mob och där är BF 17 Sep.
    Efter 2 missfall hoppas vi på 3e gången gillt!   

Åh så roligt! Välkommen hit!!! Denna gång ska det gå vägen! =)
  • Choccolat
    kavajen skrev 2012-01-09 11:24:09 följande:
    Var hos en privatgyn idag för att göra ett vul (fick tiden precis när jag varit hos bm förra veckan och ville inte tacka nej då) Han sa att vi förmodligen inte skulle se hjärtat men vi skulle se hinnesäcken och se att den satt rätt. Så rullar han runt grejen och säger "jag ser ett fint tickande hjärta" så jävla härligt!! :D jag kunde inte riktigt se det för det var så litet än, men han såg det och det är huvudsaken :) är så himla lycklig nu! Det känns så mycket verkligare nu när jag sett fostret (embryon) och hjärtat :) min lyckodag

TJOHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vilken dag är du på idag????  
  • Choccolat
    sexhundra skrev 2012-01-09 13:13:04 följande:
    Jag gick in i v7 idag och mitt illamående började lite smått i fredags, men idag är det helt sjukt! Kan inte flytta mig utan att spy, mår så illa att jag bara vill dö. Kom inte till jobbet idag, då jag va fast på toan. Ingenting hjälper!!! Nån som vet nått?

Du kan få piller hos bm...
  • Choccolat
    Kaksmulan1 skrev 2012-01-09 15:10:49 följande:
    Amanda 231. Nej då, du behöver inte testa igen. När jag vänta sonen så tog jag ett test dagen efter bim och sen ett digitalt samma eftermiddag för att mannen skulle fatta också, sen testade jag inte mer. Nu testade jag först på bim +6. Är man gravid så är man. De flesta som testar lite mer är dom som försökt länge och dom som haft oturligheter. Spara du pengarna till babyprylar :)
    Ja.. så sant... 
  • Choccolat

Ettplusett: japp.. Ligger i sängen nu.. Är allt annat än nära att somna.. Jobbigt tycker jag.. Vill somna tidigt så att ytterligare en dag är över.. Typ..

Makeawish: Beklagar verkligen men beundrar din inställning! Blir alldeles rörd!! Stor kram och lycka till!

• Choccolat
    LillyRose skrev 2012-01-10 07:15:14 följande:
    Har ett digitalt test till hemma som jag tänkte ta på fredag...nån som sett 3+ ännu på sina tester...ska jag vänta längre än fredag kanske? Bara 8 dagar kvar nu till vårt VUL
    Ja, jag fick ju det... 4+1 redan... fortfarande sjukt orolig om varför... är 4+5 idag och bör inte fått det än egentligen...
  • Choccolat
    Karriis skrev 2012-01-10 07:34:36 följande:
    Efter två missfall i slutet av 2011 har jag nu plussat igen!!!
    Oron för ett till missfall är tyvärr större än glädjen just nu, för missfall är ju det enda i en graviditet jag har varit med om, så det är ju förståeligt.

Hann inte få mens efter sista missfallet innan jag plussade, så jag har räknat från min ägglossning, var hos gyn när jag hade ÄL, tur det, annars hade jag varit helt förvirrad och ovetande om vecka!
    Är i v. 6 och beräknad till 11 september!
    Håller tummarna stenhårt nu, och ska ringa sjukhuset för ett VUL för att lugna nerverna..

Beklagar dina mf men jösses kvinna vad lätt du har att bli gravid då! Alltid något positivt! Hoppas du får ett tidigt vul så du kan slappna av lite.. jag förstår precis hur du känner dig! Välkommen hit!
  • Choccolat
    Karriis skrev 2012-01-10 10:13:28 följande:
    Mikaela80: ja, var först orolig över att jag var steril men jag verkar ju vara superfertil :D
    Ja, superfertil är nog mer passande! Hi hi!!!
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012