Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Fick en tid för VUL på nästa fredag, som såklart är fre den 13...WOHO!
    Som tur är får jag samma läkare:)

• StarStruck
    N1987 skrev 2012-01-05 12:00:38 följande:
    Ser ju bra ut! Mitt krav är att den måste vara stabil och att det inte finns nån risk att den välter, jag har ju hunden som väger 40 kilo med mig jämt och går i skog å mark mycket så stabilt ska det va! :)
    Jo, den ser väldigt bra ut faktiskt.
    Haha, det har ju inte vi så det räcker med en halvstabil, haha, nej men att den inte välter och är stabil är ju självklart! Man får nog testköra lite innan man bestämmer sig
  • StarStruck
    N1987 skrev 2012-01-05 13:05:48 följande:
    Min ömmhet i brösten har nästan helt försvunnit, det sticker och molar i magen lite då och då dock. Tror ni det är någon fara tjejer?
    Nä då, symtom kommer och går:)
  • StarStruck

Just nu lutar det år Felicia om det blir en tjej och Liam om det blir en kille.
    Men jag lär hinna ändra mig!

Guuuuuuuud vad jag längtar till fredag!

• StarStruck

Man behöver inte vara så nojlig, alltså, det fanns en tid å alla rekommendationer inte ens fanns och människan har ju uppenbarligen överlevt ändå

• StarStruck
    Mamilla skrev 2012-01-06 22:10:02 följande:
    Precis, de överlevde förr. Jag är nog inte så nojig med maten. Fisk är väl det jag tänker mest på men fisk är jag noga med oavsett om jag är gravid eller inte.

Jag tar det som det kommer, slutade iaf röka dagen efter jag plussade. Uj vad grinig jag varit!
    Ja, sånna uppenbara saker som fisk och visst kött, rökning och alkohol är jag noga med.
    Jag slutade också röka samma dag så det är samma härDrömmer
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012