Vi som väntar smått i September 2012
Skulle också vilja shoppa lite kläder... men jag tycker det är så svårt att köpa rätt storlek på nätet.
Hålan Härnösand.
Bebis har börjat bli riktigt aktiv på nätterna. Det känns som att det är 1000 bebisar därinne som leker cirkus eller nått.
Sen har jag fått för mig att hon börjar känna igen min sambos röst, det är ganska lungt på dagarna men så fort han kommer hem så sparkar hon runt lite, kan det stämma?
V 23 är här och sparkarna blir tydligare och tydligare. Idag sparkade hon så det syntes jättetydligt utan på mitt på dagen, hon är aldrig särskilt aktiv då annars. Sparkarna känns nu mer i heeeela magen men mest synliga på vänster sida vid naveln. Sambon lyckas alltid missa att se dom ^^
Fick hem mammakläder idag, byxorna är jättefula, tantiga och lite stora men sköna, beställde en amningbh som var jätteskön och ett par vita strumpbyxor som jag ska försöka få på mig till ett bröllop i slutet av Juli ^^
V 24 idag, snart trimester 3!!!
Alla tycker att jag är jättestor för att vara i v 24 och tycker synd om mig som kommer vara ännu större i sommar när riktiga värmen kommer.
Igår kväll åkte vi in till förlossningen, jag hade inte känt sparkar på typ 2 dygn, bara små buffar och jag har känt rejäla sparkar i 3 veckor, det var otroligt jobbigt men hon levde som tur var!
Hon helglatade sig bara för att idag fick jag känna och se sparkar på utsidan igen.
Är det fler än jag som råkar ut för magklappande från alla i omgivningen?
Jag fullkomligt hatar det, det känns som att dom tror att det är deras rättighet...
Jag säger nej varje gång men ingen verkar bry sig. Blääää.