Inlägg från: SophiaSundgren |Visa alla inlägg
  • SophiaSundgren

Vi som väntar smått i September 2012

Wolf - absolut, helt underbart. Vet inte om det blir några fler barn för mig men det är nog troligt men som sagt man vet aldrig. Detta är mitt andra barn, har en dotter som blir fyra år i juni och jag själv är 25 så jag har några år på mig ifall jag skulle vilja skaffa en till. :p
    Nu NJUTER jag av alla rörelser igen. :)

• SophiaSundgren

Miamy - jag hade inget skötbord med min dotter, jag bytte i sängen eller soffan eller varsom i lägenheten där det passade.

• SophiaSundgren

Wolf - jag beklagar verkligen all den smärtan du har fått gått igenom genom åren som gått. Förstår verkligen dig, förstår inte riktigt hur du klarat de men du måste vara en jädrans kämpe. Jag önskar dig och din familj all lycka och glädje med detta "sista" barn. Man vet aldrig. ;)
    Absolut, nu njuter vi av nuet som du så bra skrev. :)

• SophiaSundgren

Naggym - det kan vara urinvägsinfektion eller svamp. Du borde absolut ta upp det med dig barnmorska, men sen så kan det även vara ingenting. :) Men man får ju inget svar om man inte frågar. :)

• SophiaSundgren

Godkväll alla tjejer, borde vara godnatt, men någon sömn blir det nog inte för mig inatt. :p då min närmaste tjejkompis har åkt in för förlossning nu vid elva, ligger som på nålar. Blir en lång natt detta. :) och tänk om fyra månader är det dags för alla oss. :)

• SophiaSundgren

Idavasterflo - kanske eran barn får samma födelsedag då. :) spännande.
    Har fortfarande inte hört något ifrån henne men det går säkert jätte bra, hon kämpar nog på för fulla muggar.
    Min sömn blev såklart påverkad, vaknade en gång i timmen, så trött är man idag. Men men, smällar man får ta.

• SophiaSundgren

Åh igår fick min kära vän en son som vägde 4220g och va 53cm lång och idag ska jag få träffa det lilla underverket efter jobbet och hans starka mamma. Längtar som bara den och kan tänka mig att jag kommer längta ännu mer efter bebis när jag träffar honom. :)

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012