Inlägg från: Dag och natt |Visa alla inlägg
  • Dag och natt

Vi som väntar smått i September 2012

Vad roligt att så många har börjat berätta för sina nära och kära Vi har berättat för min och sambons föräldrar samt flera av mina närmaste kompisar. Jag jobbar som jurist och sedan någon vecka tillbaka på domstol så där blir det inte lika naturligt att berätta för någon eftersom jag inte känner någon! Men om jag börjar må illa så måste jag nog berätta för chefen så jag hoppas att det dröjer lite. Har sen två dagar tillbaka börjat känna mig yr och aningens illamående på fm när jag redan är på jobbet men det har försvunnit efter en stund. Och så är jag trött... det är fortfarande överkomligt att sitta och läsa målen men jag undrar hur det blir om några veckor. 

Hos min BM är hälsosamtalet och inskrivning samtidigt och tar 1,5 timme. 

Apropå ingenting, vad halt det var ute nu!! Det har regnat hela dan och nu frös det på, så jag tog på mig broddarna när jag skulle gå hem - och det kan jag säga är världens bästa inköp just nu i sånt här slaskväder, för jag såg två stycken halka på mindre än två minuter emellan! Men för mig gick det jättebra att gå på isen, så ni gravida kvinnor, kom ihåg broddarna, de finns inte bara för pensionärerna.  

♥♥♥ Älskade Wilma - vår ängel 101227 ♥♥♥
  • Dag och natt

Stort grattis LillaBabyK, Alicia och StarStruck till lyckade VUL! Och härlig bild Skrattande

Här känns illamåendet av lite mer i eftermiddag men det har gått över nu efter två mackor. Men jag är fortfarande hungrig så snart ska vi äta middag också.

• Dag och natt

Mmm vad nice, i dag kom första spyan! Har känt illamående sen tre dagar tillbaka, men det blev lite mycket att hålla på och ställa in GPS:en i bilen i dag när jag redan hade känt mig lite illamående och sen gick det bara utför efter det. 

• Dag och natt
    StarStruck skrev 2012-01-14 16:37:02 följande:
    Jag blev extremt yr när jag satt i soffan förut, det kändes lite som att åka karusell:P