Vi som väntar smått i September 2012
Vad roligt att så många har börjat berätta för sina nära och kära Vi har berättat för min och sambons föräldrar samt flera av mina närmaste kompisar. Jag jobbar som jurist och sedan någon vecka tillbaka på domstol så där blir det inte lika naturligt att berätta för någon eftersom jag inte känner någon! Men om jag börjar må illa så måste jag nog berätta för chefen så jag hoppas att det dröjer lite. Har sen två dagar tillbaka börjat känna mig yr och aningens illamående på fm när jag redan är på jobbet men det har försvunnit efter en stund. Och så är jag trött... det är fortfarande överkomligt att sitta och läsa målen men jag undrar hur det blir om några veckor.
Hos min BM är hälsosamtalet och inskrivning samtidigt och tar 1,5 timme.
Apropå ingenting, vad halt det var ute nu!! Det har regnat hela dan och nu frös det på, så jag tog på mig broddarna när jag skulle gå hem - och det kan jag säga är världens bästa inköp just nu i sånt här slaskväder, för jag såg två stycken halka på mindre än två minuter emellan! Men för mig gick det jättebra att gå på isen, så ni gravida kvinnor, kom ihåg broddarna, de finns inte bara för pensionärerna.