Vi som väntar smått i September 2012
Somnium: nä, faktiskt inte. Lite mer trött än vanligt bara... Meeen, jag är ju bara i V6 än så länge.
Somnium: nä, faktiskt inte. Lite mer trött än vanligt bara... Meeen, jag är ju bara i V6 än så länge.
Är det någon som kan lägga in mig i bf-tråden? Jag har försökt ett par gånger från iphonen, men det verkar inte gå.
Fanns det någon här som kunde hjälpa mig att lägga till mig på bf- listan? Det blir jätteknasigt från iphonen...
Edd, tack! 3/9, fjärde barnet.
Är det någon annan som lider av extrem trötthet? Idag är jag så trött så jag knappt orkar stå på benen.... -.-
Edd: jag känner inte av någon växtvärk alls. Har *peppar peppar* knappt några symtom alls bortsett från att jag är jättetrött. Känner mig inte ett dugg gravid. fast nu när jag tänker efter så får jag lite " mensvärk" på kvällarna i nån minut eller så.
Hehe, då är det inte bara jag som går omkring som en zombie... Känns jättetråkigt att man redan på morgonen längtar till kvällen så man kan få sova. Det är tur att man har två vildingar här hemma som håller igång en.
Nu är man sådär jääääättetrött igen. Men har inte ro nog att gå o lägga mig. Halsbränna har man också? Har ni börjat titta/handla bebissaker än eller har ni kanske sparat? Vi sålde/gav bort allt då vi inte skylla ha mer, så nu måste vi skaffa ALLT igen...
Lilla M: vad hemskt att höra. Då håller jag alla tummar att det går vägen denna gång!
Tänk att man fick för sig att duscha och hänga tvätt mitt i natten. Ligger och kollar på tv nu för att varva ner lite, men det är lättare sagt än gjort. Igår somnade jag runt 04 på morgonen. Det är ju helt omvänt, jag är supertrött under dagarna, men sen under sena kvällen/ natten så blir jag helt plötsligt superpigg. Vaddå komma in i en andra och tredje andning.