Inlägg från: sexhundra |Visa alla inlägg
  • sexhundra

Vi som väntar smått i September 2012

Jag fick ju missfall förra månaden och undrar lite Vartifrån jag ska räkna. Ska jag räkna från när jag upptäckte dom brunrosa flytningarna eller när jag blödde som en riktig mens?

• sexhundra

Nja sådär men bara försöka spara!

• sexhundra

Är det så att symtomen går upp och ner och är olika starka för varje dag?

• sexhundra

Det är nästan så man vill må illa för att det ska kännas! Men det kommer väl snart. Har ju precis gått in i v6

• sexhundra
    Alicias skrev 2012-01-02 23:07:09 följande:
    Känner också så... har du några andra symtom?
    Jag har ömma bröst, molvärk, kissnödig ofta och humörsvägningar.. dudå? :)
  • sexhundra

Jag ringde nyss gyn och frågade om man kunde få göra ett VUL drog på lite och sa att jag haft blödning och vädligt ont, BARA för att jag skulle få komma in, men fick ändå inte komma. För dom gör tydligen inte sånt?! Även fast man har symtom osv blir man ändå osäker på om det finns nått där inne. Och orkar man vänta tills första UL? Ska iaf på hälsosamtal den 27.de och eftersom jag haft mf två gånger innan, så skulle hon försöka ge mig ett ul i februari.. dryyyyygt!

• sexhundra
    Alicias skrev 2012-01-03 13:45:42 följande:
    Finns det ingen privat ultraljudsklinik där du bor? Jag har också haft två missfall och jag kan inte tänka mig att vänta så länge på att få veta om bebisen lever eller inte. Man får betala lite för att göra ett privat ultraljud men det är det ju verkligen värt för att stilla oron...
    Nej jag tror inte det! Jag bor i ett så litet samhälle, kanske finns i linköping, så man får åka dit isf.. Jag vet faktiskt inte!
  • sexhundra

Ni verkar så lugna allihopa! Idag är jag orolig!! Jag tycker mina symtom har minskat och så har jag hängt upp mig på att jag inte har nått illamående, men jag vet att det är olika! Och så har jag haft skit ont i magen!! Jag blöder inget men har läst lite om MA så är mest det jag oroar mig för. Hur vanligt är det egentligen?

• sexhundra

Är det nån mer än jag som får de flesta symtomen på kvällen och som har jätte svårt för att somna!

• sexhundra

Vad gör man åt det? Håller på att bli tokig här!!! Kommer va jätte trött på jobbet.. Kommer somna i kassan imorgon, haha!

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012