Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

I morrn är det dax för MVC-besök. Jag är skitförkyld och allt är pissigt. Bebisen använder min kissblåsa som hoppboll, inte så jäkla skönt, spec inte på nätterna när man behöver gå upp och kissa en gång i tiden. Det enda roliga är att jag känner betydligt mer när hon rör sig.

• StarStruck

Nu ska jag snart i väg till MVC. Nu ska jag äntligen få veta hur mycket jag har gått upp. Det kan inte vara särskilt mycket, kommer fortfarande i mina gamla byxor. Det enda som har växt är magen!

• StarStruck

vad jag har fått höra när jag sökt för sammandragningar så är det normalt så länge man inte blöder eller läcker vatten

• StarStruck

Det gick rätt bra på mvc idag, har gått upp knappt 1 kg på 9 veckor! På fre blir det glukosbelastning.

• StarStruck

Em, jag har faktiskt inte gjort något alls. Jag har ju inte kunnat röra på mig pga foglossning och kosten är densamma :)

• StarStruck
    Wolf skrev 2012-04-24 18:58:00 följande:
    Imponerande, hur gör du ;)

Tack Skäms

Beklagar sorgen av dina söner :(
    Så moderkakan lossnade med den ena, vad hände med den andra?

Själv har jag BF några dagar efter att vår ängel skulle fyllt 10 år. Han föddes i v.24 utomlands. Lite annorlunda vård om man jämnför med sverige.
    Sitter på arslet och glor på tv! ;)
  • StarStruck

Nu har foglossningen blivit så illa att jag verkligen inte kan gå mer. TENS hjälper inte alls:( i morrn är det glukosbelastning på schemat.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012