Inlägg från: Superbia |Visa alla inlägg
  • Superbia

Vi som väntar smått i September 2012

Bus Norpan skrev 2012-05-24 17:26:20 följande:
    Min arbetskamrat klarade inte av att ha sex med hans sambo när hon var gravid. Sen när bebisen kommit tog det bara 3 månader så var hon gravid igen. Skrattande  Så då var det samma visa igen.
    Haha, antar att sambon inte var så jättenöjd över just det (eller kanske inte hon heller för den delen) Flört

För min del har jag ju nästan varit gravid i 3 år nu, så att det ens har blivit barn emellan gångerna är helt otroligt. Det känns som att jag hade kunnat räkna gångerna vi haft sex på fingrarna Tungan ute
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ BF 120916
  • Superbia
    naggym skrev 2012-05-25 09:39:16 följande:
    Jag får typ hjärtklappning och hög puls på morgonen när jag äter frukost och det håller i sig någon timme.. obehagligt.. vad kan detta bero på? Trodde först att det bara var pga min astmamedicin som man kan bli skakig och få hjärtklappning av men jag har inte tagit den på länge nu..  tar jag den blir det 10 ggr värre och då måste jag ligga ner och ta det lugnt om inte hjärtat ska hoppa hur kroppen, känns det som :/
    Hur har du det med järnet? Min bm sa att hjärtklappning kan bero på järnbrist.
  • Superbia
    Totts skrev 2012-05-25 06:37:22 följande:
    åh har sovit som en kratta i natt. Vaknat flera gånger av att benen krampar. Otroligt irriterande. Och jag som la mig extra tidigt för att orka med sommarfesten på jobbet.. Typiskt..
    Är det någon som har tips på vad man kan göra mot dessa kramper..
    Och ät banan innan du lägger dig Flört
  • Superbia

Jag låter säkert taskig, men jag skiter faktiskt fullständigt i min karls lust när jag är gravid (annars också iofs). Vill jag inte så vill jag inte, och det är det man får gå efter. Inte fan skulle jag tjata tills han blev övertalad om han inte hade haft lust. Hur kul hade det känts att sexa med honom sen i så fall?

• Superbia
    IdaVasterflo: Jag har blivit rekommenderad att äta järntabletter från att jag plussade eftersom jag är vegetarian. BM litar väl inte på att jag får i mig tillräckligt annars Flört
  • Superbia

Jag börjar alltmer tro att det är en pojk till jag väntar. Är sugen på samma saker, inget kan bli för kallt och surt just nu. Första gången jag var gravid drack jag massor av Brämhults citronjuice och förbannade att de hade i socker, haha!

• Superbia

Öm punkt på magen har jag haft mina andra graviditeter, men har faktiskt inte känt av det den här gången. Har ingen aning om vad det beror på, men mina barn har kommit ut välskapta så det är nog inte så farligt Glad

• Superbia
    eiramis skrev 2012-05-25 22:46:36 följande:
    Helt off topic, men hoppas att det går bra ändå.
    Klänningen jag ska ha vid vår vigsel anlände idag och till min glädje kunde jag konstatera att såväl bröst som mage fick plats i den utan problem, de kan växa en bra bit till utan att klänningen kommer att se konstig ut.
    Är det en gravidklänning? Glad
  • Superbia
    eiramis skrev 2012-05-26 10:47:09 följande:
    Superbia: Nej, det är en vanlig ganska enkel klänning, men modellen gör det möjligt med magen. Var dock rädd att underljolen i den skulle vara för trång, men den var också vid.

NeLe: Planen är att vi ska gifta oss den 21/6, hoppas bara att vi hinner få vår hinderprövning klar innan det. Trodde att det bara var att gå till skatteverket och att de typ skulle kolla i en dator och skriva in intyg, men man var tvungen att skicka in den och det skulle ta ca 4 veckor att få svar. Så vi var ute lite i sista minuten visade det sig. Får väl ringa och tjata när det börjar dra ihop sig.

Lägger in en bild på klänningen även om detta inte är bildtråden, hoppas det är ok.

Skulle också sagt det, att den ser ut att kunna användas även efter bröllopet. Fin var det i vilket fall Glad
  • Superbia
    Edds skrev 2012-05-26 18:43:03 följande:
    jag vet faktiskt inte vad hindersprövning är? :O någon som har ork att förklara lite snabbt?:D
    Det är väl något intyg på att man inte redan är gift eller att det finns någon annan orsak till att man inte skulle få gifta sig.
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012