Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

StarStruck skrev 2012-04-10 13:01:27 följande:

Tror jag har börjat känna ordentliga rörelser nu.
    Det känns som snappa ryckningar i livmodern några cm under naveln, kan det stämma?
    Aldrig något jag känns innnan.

Japp, det var bebis jag kände.
    Jag satte på Enya och satte i lurar och la på magen, då började det röra sig ordentligt, fasiken var kul det var!
    Den reagerar alltså på lugna låtar mer än lite rockigare.
  • StarStruck
    idamarja skrev 2012-04-10 13:51:36 följande:
    Jag tänker inte så mkt om det är en pojk eller flicka, jag tänker inte OM bebisen är sjuk, jag tänker att de är en bebis där inne och så tänker jag att jag önskar att den ska få en bra start på livet oavsett den är sjuk eller inte. Jag tänker inte "bara barnet är friskt" för det hjälps inte, är barnet sjukt så är det och så måste man ta det därifrån och göra allt man kan för sitt sjuka barn. Jag önskar inget högre än att barnet ska vara friskt såklart man jag försöker vara ödmjuk inför livet och inte ta något förgivet. Det är de bästa för mitt psyke iaf.
    Alla tänker och är olika, that´s that.
  • StarStruck
    MiaMy skrev 2012-04-10 14:33:47 följande:
    Jag skrev för några dagar sen om att jag kissar hela tiden, att det inte kommer nästan något och att det sedan gör ont i magen efteråt. Har nu ringt BM och hon bokade in mig på ett urinprov imorgon, för att vara på den säkra sidan. Hon trodde dock inte att det var UVI, utan helt normalt eftersom livmodern nu tar större plats, men det skadar inte att testa. Tänkte bara berätta det eftersom jag vet att det var fler som hade samma problem.
    Jag har samma symtom, men jag har inte UVI, testade innan påsken :)
  • StarStruck

Åååh, vilken seg dag!!!!
    Hoppas ons-tors går betydligt fortare.
    Jag har gjort 4 VUL och 1 UL pga av sammandragningar så det har ju inte varit några direkt roliga ultraljud.
    Ska blir kul att komma dit och må bra samtidigt och dessutom får sambon se den här gången också.

• StarStruck
    TheFamily skrev 2012-04-11 12:16:24 följande:
    Starstruck: ha ha....ekonomiskt tänkande? :)
    Precis Cool
  • StarStruck

Min mutta vibrerar...
    Kan det vara bebis som rör sig??
    Det känns konstigt, en väldigt svårbeskriven känsla

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012