Inlägg från: StarStruck |Visa alla inlägg
  • StarStruck

Vi som väntar smått i September 2012

Funkar det om man kissar och "sparar" det i kylen medans man går till affärn eller kan det stå framme 20 min?

• StarStruck
    JePaLuLi skrev 2012-03-30 11:12:57 följande:
    Funkade det inte?
    Jag vet inte^^
    Beskrivningen var lite otydlig
    Fattade inte riktigt hur mycket man skulle ha av allt och om man skulle blanda eller inte.
    I en mugg var det mycket urin, i den hällde jag bara i bk utan att mäta, det blev en reaktion efter det att jag blandat rätt mycket.
    Hade en mugg med lite urin i och hade i en tsk bk, hände ingenting för ens jag blandade mycket.
  • StarStruck

Nu gjorde jag om det
    Började med 1 msk bk och en msk urin, ingen reaktion (läste i en blogg att man inte skulle blanda), hällde i lite mer urin och blandade, ingen reaktion ^^
    Så då kan det stämma att det är en tjej?

• StarStruck
    Edds skrev 2012-03-30 12:00:02 följande:
    Nu har jag fått en tid hos sjukgymnast, ska tydligen börja med nå core övningar som hon skall visa mig... med en sån stor boll? vi får se..

sen skall jag även få tens, allt detta på tisdag.

Så såklart undrar jag ju, tens? vad är det mer exakt och kan det skada bebisen? Är det någon här som fått tens mot foglossningar?

önskar så att det släpper.. imorse hade jag mer ont än någonsin.. TROTS att jag börjat med fogbälte nu ...
    Fan vad bra att du påminde mig!
    Ska ju hämta med TENS idag :D
    Tack!
    TENS, tar en himlen kan jag säga, det skadar inte bebisen alls, då skulle dom ju inte rekommendera det :)
  • StarStruck
    Granen skrev 2012-03-30 12:03:55 följande:
    Ja här går det inte ens att få tid till sjukgymnasten.. Jag kommer få ringa varje dag tills det kommer ett återbud. Jäkligt störigt måste jag ju säga.

De sa att de hade körigt i 5 v framöver och att de bara kan boka två v i taget. Så nu gäller det att ligga på.

Det gör ju inte mindre ont för varje dag som går lixom..
    Googla på övningar du kan göra för att stärka ryggen, det hjälper lite
  • StarStruck
    Edds skrev 2012-03-30 12:11:53 följande:
    menar dom som att jag skall ta hem en? för hon snackade nånting om att han kanske kan skriva en remiss när jag är där, kanske att jag får låna hem en eller ngt ? ..
    Ja?
    Tanken är att den ska fungera som smärtlindring när du behöver det, då får man låna hem en.
    Här kostar det 100 kr/månad att ha en.
  • StarStruck
    Edds skrev 2012-03-30 12:26:45 följande:
    okeeej, ja ! om det funkar så är det ju lätt värt det ! :) Sen sa hon att jag ju kan köpa en sån där boll hem så slipper jag vara till dom och springa hela tiden :)

Ååååh hoppas så innerligt att detta kommer hjälpa...
    Jag fick testa ca 10 min när jag var där, det var superskönt och hjälpte, det bästa är att man kan ha den även när man är ute och går så slipper man vara förstörd i en vecka efter det :)
Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012