Inlägg från: LillStinis |Visa alla inlägg
  • LillStinis

Vi som väntar smått i September 2012

Tack Enniie

• LillStinis

Jag mår strålande idag! Hade lite körigt med humöret igår, men idag verkar det lugnt. Växtvärken finns där som en bekräftelse. Inget illamående än (V5) så jag boostar med nyttigheter. Det två förra gångerna blev jag illamående i V7.

• LillStinis

Vi har berättat för familjerna. Ska eventuellt berätta för min kompis imorgon. Allt annat väntar jag med så länge jag kan. Mins tom v 14-15.

• LillStinis

Jag sa båda gångerna att jag var orolig och hade haft blödningar fast jag inte hade det. Fick göra vul i V9. Lite fult kanske.

• LillStinis

Nä nu ska jag passa på och sova på mage som är favoriten. Man får passa på. ;) natti

• LillStinis

Lilla gumman, vad tråkigt. Jag har hört att man ska vänta lika länge som den graviditeten varade. Jag vet inte om det stämmer. Kämpa på. Kram

• LillStinis

Nu har jag bokat tid för inskrivning den 1/2!!! Overkligt!

• LillStinis

Hoppas det bara kroppen spökar med dig.

• LillStinis

Känner mig nöjd idag. Har bokat tid för inskrivning på Mama Mia och har köpt vitaminer för gravida! Nu jäklar. Vi väntat barn inte MF! Klart många är oroliga, men jag lovar vi blir likna ledsna hur vi än beter oss om det inträffar. Varför inte unna oss själva lite lycka, glädje och förväntan? Från och med nu ska jag det, känns mycket roligare än att gå runt och vara orolig som jag normalt är. Natti tjejer!

• LillStinis

Gör vad som känns bra för dig. Du gör det enbart för dig och ingen annan.

Svar på tråden Vi som väntar smått i September 2012